داوری: با وجود مشکلات مالی فدراسیون ناشنوایان، اعزام بانوان را در اولویت قرار دادیم

27 تیر 1395

افشین داوری با بیان این که ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا در رشته هایی مانند والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون و ... به مسابقات برون مرزی اعزام می شدند، گفت: اکنون به دلیل مسائل مالی تنها در رشته های کیفی و مدال آور اعزام داریم.


 


سرپرست فدراسیون ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان اعزام بانوان را یکی از مهم ترین اولویت های فدراسیون عنوان کرد و افزود: بانوان تکواندو و کاراته ناشنوایان از وضعیت کیفی خوبی برخوردار هستند چراکه اردوهای آن ها به صورت منسجم برگزار می شود و هم اکنون نیز خود را برای مسابقات جهانی ترکیه آماده می کنند.


 


وی در ادامه برداشتن قدمی برای توسعه ورزش افراد دارای معلولیت را تلاشی دنیوی و اخروی دانست که با یاری خیرین می تواند به نحو مطلوبی گسترش یابد؛ داوری در این خصوص گفت: مبالغ قابل قبولی جذب فدراسیون شده است اما این اعتبارات کافی نیست و به دلیل نزدیک شدن به مسابقات نیازمند حمایت بیشتر هستیم.


 


افشین داوری همچنین به بازی های المپیک ناشنوایان و کم شنوایان اشاره و خاطرنشان کرد: از آذرماه اردوهای این المپیک آغاز می شود و هم اکنون درحال آماده کردن تقویم این رویداد هستیم؛ در تلاشیم با حداکثر توان در این رویداد بزرگ شرکت کنیم.


 


سرپرست فدراسیون ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان در پایان از حمایت وزارت ورزش و جوانان قدردانی کرد و گفت: از همه مسئولین وزارتخانه به خصوص معاون امور ورزش بانوان به منظور توجه ویژه به این حوزه تشکر می کنم.


 


منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است