بازديد دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي از مجتمع رعد در ارديبهشت ماه ۸۹

16 اردیبهشت 1389

در پي تقاضاي دانشگاه شهيد بهشتي و موافقت مسؤولان مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد، گروهي از دانشجويان رشته مشاوره دانشگاه شهيد بهشتي به همراه دكتر آناهيتا خدابخشي كولايي از اين مجتمع بازديد كردند.


به گزارش روابط عمومي مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد؛ اين گروه ۲۰ نفره ضمن بازديد از كلاس‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي از نزديك با شيوه‌هاي آموزشي مورد استفاده مربيان آشنا شدند و با چندتن از كارآموزان گفت و گو كردند.


در ادامه اين بازديد ضمن حضور در واحد آموزش مجتمع، مسؤولان آموزش از روند مراجعه و ثبت‌نام كارآموزان توان‌ياب و پيشرفت‌هاي آنها در طول دوره آموزشي گزارش ارايه كردند.


بازديد كنندگان در ادامه از مركز توان‌بخشي مجتمع بازديد كردند و ضمن مشاهده فعاليت‌هاي درماني اين كيلينيك به توضيحاتي كه كتايون حقيقي مسؤول اين مركز ارايه كرد گوش فرا دادند.


بازديد از واحد مددكاري آخرين واحد بود كه توسط اين گروه انجام شد و در اين واحد معرفي كوتاهي از مجتمع توسط نسرين صانعي مسؤول واحد آموزش عالي ارايه شد.


در حاشيه اين بازديد مصاحبه‌اي از دكتر خدابخشي گرفته شد كه علاقه‌مندان مي‌توان مشروح اين مصاحبه را در نشريه توان‌ياب مطالعه كنند.


 
















 






خانم دکتر آناهیتا خدابخشی کولایی






نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است