مدال آوری ملی پوشان دو و میدانی در ریو بهتر از لندن خواهد بود

30 تیر 1395

بهمن رضایی فرعی با اشاره به ترکیب ۲۵ نفره تیم ملی دو و میدانی برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو اظهار داشت: این بازیکنان براساس رقابت های رکوردگیری که طی دو مرحله برگزار شد و لحاظ کردن نتایج به دست آمده از رکوردگیری ها انتخاب شدند.


 


وی در این رابطه ادامه داد: البته در این بین ۲۴ نفر حائز شرایط لازم برای حضور در ترکیب تیم ملی دو و میدانی جهت اعزام به پارالمپیک بودند اما نفر بیست و پنجم به خاطر شرایط خاصی که داشت در ترکیب این تیم قرار گرفت. محمد فتحی گنجی ورزشکار ۱۸ ساله است که شرایط خوبی دارد و نسبتا رکوردهای خوبی هم ثبت کرد. وی باتوجه به سن کم و رکوردهای خوبی که دارد قطعا آینده خوبی خواهد داشت و می تواند در مسابقات بعد از پارالمپیک مانند رقابت های جهانی لندن و بازی های پاراآسیایی اندونزی نتایج خوبی به دست بیاورد.


 


مدیر فنی تیم های ملی دو و میدانی که در جریان بازی های پارالمپیک به عنوان سرمربی هدایت دو و میدانی کاران را هم بر عهده خواهد داشت، در مورد روند آماده سازی ملی پوشان گفت: در حال حاضر ملی پوشان دو و میدانی به صورت غیرمتمرکز در تهران، خرم آباد و تبریز پیگیر تمرینات هستند. اردوی متمرکز ما از چهارم مردادماه آغاز خواهد شد.


 


رضایی تاکید کرد: در این تاریخ تیم ملی دو و میدانی با ترکیب کامل اعزامی به بازی های پارالمپیک ریو، به کشور آذربایجان سفر می کند تا اردویی ۱۰ روزه در این کشور داشته باشد. این تنها اردوی برون مرزی در نظر گرفته شده برای تیم ملی دو و میدانی معلولان است.


 


سرمربی تیم ملی دو و میدانی معلولان همچنین در مورد پیش بینی عملکرد این تیم در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک، به نتایج به دست آمده در دوره پیشین این بازی ها اشاره کرد و گفت: ما در پارالمپیک لندن توسط ترکیب ۱۸ نفره اعزامی به ۱۳ مدال (۵ مدال طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) دست یافتیم اما برای پارالمپیک ریو قطعا عملکرد و به واسطه آن مدال آوری بهتری خواهیم داشت.


 


مدیرفنی تیم های ملی دو و میدانی با یادآوری دوباره اینکه این تیم با ۲۵ دو و میدانی کار در بازی های پارالمپیک ریو شرکت می کند، گفت: به هر حال برای پارالمپیک ریو تعداد نفراتمان بیشتر از لندن است. علاوه بر این ملی پوشان در وضعیت خوبی به سرمی برند و با توجه به رکوردهایی که در تمرینات داشته اند با اطمینان می گویم که در ریو عملکرد خوبی خواهند داشت.


 


البته در مورد میزان مدال آوری و رنگ آنها نمی توان صحبتی از رقم و عدد داشت اما قطعا در ریو بهتر از لندن مدال خواهیم گرفت


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است