برگزاری رویداد آشنایی با دوره آینده بهتر

7 اردیبهشت 1393

رویداد آشنایی با دوره آینده بهتر  که در روز 10 اردیبهشت برگزار خواهد شد.


 



 


ورود  یا حضور  موفقیت‌آمیز در بازار کار حرفه‌ای، چه برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و چه برای افرادی که از شرایط کاری خود رضایت نداشته


و همواره به دنبال فضای کاری بهتری هستند، قشر وسیعی از افراد را در بر می‌گیرد. سوالاتی از قبیل اینکه برای موفق بودن چه چیزهایی نیاز دارم؟ تفاوت موفق بودن با رضایت داشتن چیست؟ چگونه کار مناسب خود را پیدا کنم؟ نقاط قوت و ضعف را چطور باید پوشش داد تا حداکثر موفقیت حاصل شود؟ ابزارهای مورد نیاز در راه  موفق شدن چه هستند؟ چطور باید برای رسیدن به اهداف و آینده‌ای که تصور می‌کنم برنامه‌ریزی کنم؟ اصولا چطور آینده خود را در ذهن تصویر می‌کنم؟ و مواردی از این قبیل، سوالاتی هستند که هر روزه بسیاری از ما با آن روبرو هستیم.


 


دوره آینده بهتر پاسخی است حرفه‌ای برای ورود قدرتمند به بازار کار. در این دوره موارد مختلفی در حوزه مرور گذشته و توانایی‌ها صورت می‌گیرد و با توجه به طراحی‌ مورد نظر برای رسیدن به آینده‌ای مطلوب، دانشجویان این دوره با ابزارهای مورد نیازی که در طول رسیدن به هدف مورد نظرشان به آن نیاز خواهند داشت آشنا می‌شوند. این دوره تنها به بیان موارد تئوری بسنده نمی‌کند؛ بلکه با برگزاری کارگاه‌هایی در طول دوره مورد نظر که به مدت دو روز برگزار می‌شود، تلاش خواهد داشت تا به طور عملی داوطلبین را با مفاهیم تئوری بیان شده آشنا کند.


 


در انتهای دوره دو روزه؛  تست‌هایی از حاضرین در دوره آموزشی گفته خواهد شد که نتیحه این تست، پس از تحلیل‌های مورد نظر به آنها بازگردانده شده و پیشنهادات مورد نظر برای تقویت نقاط قوت و ضعف به ایشان ارایه می‌شود. طی این گزارش دوره‌هایی که افراد باید آنها را پشت سر بگذارند تا توانایی مطلوب را کسب کنند نیز مشخص خواهد شد.


 


جهت آشنایی علاقه‌مندان به این دوره، موسسه خیریه همگام با همکاری موسسه آموزشی نیکوکاری رعد، سمینار آشنایی با دوره آینده بهتر در تاریخ
۱۰ اردیبهشت در محل سالن همایش‌های موسسه آموزشی نیکوکاری رعد برگزار می‌نمایند. سخنرانان این رویداد که از ساعت ۹ تا ۱۳ برگزار خواهد شد، آقایان شاهین طبری، احسان طریقت و علی نعمتی‌شهاب خواهند بود.


 


برای ثبت نام با شماره تلفن: ۸۸۳۷۱۰۹۶ تماس بگیرید.



نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است