خیریه رعد در نخستین گردهمایی توسعه‌دهندگان بازار اندروید

29 بهمن 1393

خیریه رعد به منظور معرفی توانمندی های توان یابان در رشته های مختلف کامپیوتر در نخستین گردهمایی توسعه‌دهندگان بازار اندروید حضور خواهد داشت.




 



 




 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، نخستین گردهمایی توسعه‌دهندگان بازار اندروید 30 بهمن ماه در سالن همایش رازی برای ترسیم جهت‌گیری‌های اصلی این صنعت در یک سال آینده با حضور توان یابان مجتمع رعد و علاقه‌مندان این حوزه برگزار می شود.


 


این همایش با سخنرانی حسام آرمندهی (مدیرعامل و بنیان‌گذار کافه‌بازار) آغاز خواهد شد و در ادامه نیز ۲ پنل تحت عناوین تأمین سرمایه کسب و کارهای مبتنی بر موبایل و ساخت بازی برای ابزارهای هوشمند و ۶ کارگاه تخصصی برگزار خواهد شد.


 


بر اساس این گزارش، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به منظور توانمند سازی افراد دارای معلولیت رشته های مختلف حرفه آموزی و کامپیوتر را به کارآموزان تحت پوشش در واحد آموزش و مرکز جامع علمی کاربردی رعد منطبق با معیارهای سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش می دهد.


 


توان یابان رعد دوره های طراحی صفحات وب، انیمیشن، کارور رایانه، نرم افزار اکسل پیشرفته، برنامه نویسی، نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار کورل را در این مجتمع فرا می گیرند.


 


این گزارش می افزاید، تاکنون بالغ بر 5 هزار نفر از توان یابان از آموزش های مجتمع رعد بهره مند شده اند و در چهارم اسفند ماه سالجاری نیز جشن فارغ التحصیلی نخستین گروه از دانشجویان توانیاب برگزار می شود.


 


مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در تولید نخستین اپلیکیشن ویژه معلولان با نام" آسیب نخاعی " با مرکز ضایعات نخاعی پژوهشکده بنیاد جانبازان همکاری داشته و در تولید دومین اپلیکیشن این حوزه در زمینه "ترویج ورزش همگانی معلولان" که به زودی به بازار خواهد آمد با پایگاه اینترنتی معلولان ایران " شمعدانی" همکاری دارد.




 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است