بازدید میرشاد ماجدی سرپرست باشگاه استقلال از خیریه رعد

25 فروردین 1394


با هدف شناخت توانمندی­های افراد دارای معلولیت، میرشاد ماجدی سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران از بخش­های مختلف مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد بازدید کرد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، میرشاد ماجدی سرپرست و محسن خدایی معاون بازرگانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران از بخش های مختلف آموزشی و توانبخشی خیریه رعد و مرکز آموزش علمی کاربردی رعد بازدید کردند.


 


در این بازدید سرپرست باشگاه استقلال از نزدیک با فعالیت کارگاه­های آموزش فنی و حرفه­ ای، مراحل توانبخشی توان­یابان و آموزش رشته­ های مختلف تحصیلی کارآموزان و هنرجویان و همچنین نحوه تحصیل دانشجویان رشته تربیت مربی ورزش معلولان  مرکز آموزش علمی کاربردی آشنا شد.


 



 


در پایان این بازدید میرشاد ماجدی با ابراز خرسندی از تلاش­های خیریه رعد در امر توانمند­سازی توان­یابان گفت:


 


ما تلاش می­کنیم در اصلاح نگرش مردم نسبت به توانمندی­های توان­یابان یاریگر خیریه رعد باشیم. افراد دارای معلولیت عضوی از جامعه هستند و نباید به گونه­ ای دیگر به آنها نگاه شود، باید توانایی آنها را باور کرد تا بتوانند به استقلال فردی و اجتماعی خود در جامعه دست یابند.


 



 


شایان ذکر است  به تازگی تفاهم نامه همکاری میان خیریه رعد و باشگاه استقلال با هدف تقویت روحیه نیکوکاری و ترویج منش پهلوانی در جامعه ورزش کشور منعقد شده است و بر اساس آن باشگاه استقلال با حضور در برنامه های فرهنگی و نیکوکاری مؤسسه رعد از توانمندسازی افراد دارای معلولیت حمایت می­کند و در مقابل مجتمع رعد با تهیه اخبار همکاری­های این باشگاه به عنوان حامی معنوی در ترویج ورزش همگانی برای افراد دارای معلولیت در جهت تقویت فرهنگ جوانمردی تلاش خواهد کرد.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است