دومين جشنواره ميهماني رنگ‌ها برگزار شد.

17 مرداد 1389

نيمه تابستان در حالي سپري شد كه شب‌هاي 14 و 15 مرداد مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد پذيراي جمع كثيري از شهروندان و هنرمندان نيكوكار تهران بود.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد، در پي چند ماه تلاش بپردازند جمعي از دوستداران رعد نظير گروه همياري جوانان، پرسنل رعد  و حاميان جشنواره، فضاي صميمانه و مفرحي فراهم آمد تا هنرمندان از هر سن، تخصص و طبقه‌اي، فارغ از القاب و جايگاه‌هاي حرفه‌اي، به خلق آثار هنري پرداختند و آثارشان را تماماً به نفع امور نيكوكارانه اهدا كردند در گوشه‌اي از محل برگزاري جشنواره با مادر سركار خانم طائرپور، تهيه كننده و كارگردان سينما و تلويزيون مواجه شديم كه ايشان به همراه چندتن نوه‌هايشان در جشنواره شركت كرده بود و با تهيه تي‌شرت براي هر يك از آنها امكان ذوق آزمايي و خلاقيت را برايشان فراهم آورده بود.


 


حضور كارآموزان كارگاه نقاشي رعد هم در اين دو شب بسيار چشم‌گير بود طرح مهرداد معظمي كارآموز مجتمع رعد، در شب اول به بالاترين قيمت توسط يكي از نيكوكاران خريداري و مبلغ آن به اين مجتمع اهدا شد ندا بيات ديگر توان‌ياب مجتمع رعد هم زماني كه تي‌شرتش به مزايده گذاشته شد، ضمن تشكر از برگزاري كنندگان جشنواره و مردمي كه با حضور خود كارآموزان رعد را حمايت كردند، اظهار داشت. اين مراسم به همه ثابت مي‌كند كه ما هم مانند همه مردم توانايي و ظرفيت‌هاي قابل توجهي داريم و مردم را باور كنند.


 


از ديگر صحنه‌هاي جالب جشنواره مي‌توان به حضور زوج كهن‌سالي اشاره كرد كه با دقت و تمركز بسيار زيادي هر كدام روي يك تي شرت نقش مي‌زدند مهندس نيامي و همسرش چهره‌هاي شاخصي بودند كه توجه اطرافيان را جلب مي‌كردند چرا كه با گذشت عمري پربار هنوز دل‌هاي سرزنده و نيكوكاري در سينه‌هايشان مي‌تپيد.


 


واقعيت آن است كه در اين برنامه فرهنگي كه مورد استقبال خانواده‌ها و هنرمندان واقع شد بسياري از صحنه‌هاي ناب و انسان‌دوستانه اتفاق افتاد كه جاي آن گروه از شهروند نيكوكاري كه حضور نداشتند واقعاً خالي بود.


از بخش‌هاي متنوع جشنواره بايد به برگزاري مسابقه اينترنتي طراحي روي‌ تي‌شرت اشاره كرد سايت ريتون مجري اين مسابقه با فراخوان از هنرمندان طراح و گرافيست زمينه اجراي اين مسابقه را فراهم كرد. و در پي ارزيابي و بررسي آثار ارسالي 52 اثر به مرحله داوري را ه يافت.


 


در اين مرحله 3 تن از داوران مورد تأييد شبكه طراحان گرافيك ايران به نام‌هاي استاد مهدي محمدي، استاد نجم‌الدين فرخ‌يار و استاد هيوا پاشايي هيأت داوران را تشكيل دادند و آثار اين بخش را داوري كردند و در نتيجه نفرات برگزيده به شرح زير انتخاب شدند.


 


نفر اول سركار خانم ربابه حسين‌پور برنده جايزه ممتاز


نفر دوم سركار خانم ندا صحت  برنده جايزه ويژه


نفر سوم آقاي بهنام عبدالله‌وند  برنده برتر


نفر چهارم سركار خانم اعظم سادات سيادت برنده برتر


نفر پنجم سركار خانم نازمريم شيخها برنده برتر


نفر ششم  آقاي سياوش يعقوبي  برنده برتر














                                                                                 


جوايز بخش ايده برتر


آقاي سعيد فتحي روشن به خاطر نگاه ويژه خاطره انگيز


سركار خانم زينب‌السادات حسيني به خاطر نگاه شرقي


آقاي بهنام عبدالله‌وند به خاطر ايده و اجراي خوب


سركار خانم لادن مرادي به خاطر تكنيك مناسب


 


به برندگان اين مسابقه در مراسم پاياني از سوي برگزار كنندگان جوايز اهدا شد.


 


 


براي مشاهده طرح‌هاي برنده شده در مراسم اينترنتي طراحي روي تي‌شرت را اينجا كليك كنيد.


 


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است