دومین جشنواره خودباوری معلولان برگزار می‌شود

12 شهریور 1394

 


دومین جشنواره ملی خودباوری با هدف بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت طی روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه از سوی مجتمع رعد برگزار می‌شود.



 


دومین جشنواره ملی خودباوری به منظور همگرائی و هم افزائی در حل مسائل کارآفرینی و اشتغال توان یابان و نحوه ارائه خدمات بهتر به افراد دارای معلولیت با حضور سمن‌ها و تشکل‌های این حوزه، دستگاه‌های متولی، سازمان‌های حمایت‌گر اشتغال و جمعی از کارآموزان و کارآموختگان توان‌یاب برگزار می‌شود.


 


ثبت نام این جشنواره که در ۶ محور کارآفرینی، اجتماعی، رسانه، علمی و فرهنگی، هنری و ورزشی خواهد بود از ۱۴ تیرماه آغاز و ۱۰ شهریور به پایان خواهد رسید و داوری آثار و معرفی برگزیدگان به ستاد اجرایی روز ۱۳ شهریورانجام خواهد شد. ۱۵ شهریورماه آثار منتخب جمع آوری شده و مراسم اختتامیه که مصادف با معرفی نفرات برگزیده خواهد بود در روز ۱۹ شهریورماه برگزار می‌شود.


 


برقراری ارتباط ارگانیک میان کارآفرینان، دستگاه‌های اجرایی و مراکز و موسسات فعال حوزه معلولان، معرفی توانمندی‌های کارآموزان، کارآموختگان، مراکز و موسسات همکار، ترویج رویکرد علمی کارآفرینی اجتماعی برای حل مسئله‌ی اشتغال توان‌یابان، آشنایی با خدمات دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌گر و بهره برداری از پتانسیل بالقوه این مراکز از اهداف و محورهاي جشنواره خوباوری هستند.


 


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار مربوط به جشنواره ملی خودباوری می‌توانند به وب سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه کنند.


 


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است