غرفه نویسندگان توان­یاب در بازارچه خیریه رعد

26 آذر 1394


دفتر کارآفرینی مجتمع رعد در ابتکاری فرهنگی به منظور حمایت از نویسندگان  و مترجمان دارای معلولیت و توسعه کسب و کار توان­یابان، غرفه­ ای را برای فروش کتاب در سی امین بازارچه نیکوکاری رعد به این نویسندگان اختصاص داده است.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ کتب مختلف با موضوع شعر و ادبیات، رمان، قوانین حقوقی افراد معلول، زندگینامه معلولان موفق  و .. در این بازارچه عرضه شده است.


 


بر پایه این گزارش؛ کتاب­های "حس یک طرفه" اشعار مهتاب ناظری، "رودخانه واژگون" و " کودک دریا" رمان با مترجمه زهره ناطقی فر، "آلاچیق مهر" و "من تو را کال نخواهم چید" مجموعه شعر مهین زورقی، "آوای الفاظ حقوقی" ، "قهرمان عرصه زندگی"، "تولدی دوباره" و سفیران ساحل امید در قوانین حقوقی" تالیف هانیه عرب، "خلاف جهت آب" و " چرا صورتم خیس می­شود" از معصومه نوری، "آیه­ های خلسه" و "شکفتن در کویر" از محسن حسینی طه و " کاروانسراهای ایران" از بلال شانواز تاکنون منتشر شده است.


 



 



مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ علاوه بر آموزش مهارت­ آموزی، اشتغال، توانبخشی و آموزش عالی افراد معلول از فعالیت­های فرهنگی، هنری و ورزشی آنها حمایت می­کند و  هر ساله به مناسبت فرا رسیدن سال نو مجموعه­ای از کارت پستال های نوروزی را به معرفی و انتشار آثار نقاشی هنرمندان توان یابان سراسر کشور اختصاص    می­دهد.


 


نویسندگان دارای معلولیت می­توانند جهت معرفی کتب و استفاده از نمایشگاه و بازارچه­ های خیریه رعد آثار خود را به نشانی تهران، شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاک 74، دفتر کارآفرینی اجتماعی ارسال نمایند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88082266 داخلی 132 تماس گرفته یا  به نشانی اینترنتی www.raad-charity.org مراجعه نمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است