رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون با توان­یابان رعد همکلام شد

16 بهمن 1394



به دعوت گروه همیاری جوانان «رضا ایرانمنش» بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشور برای ملاقات با کارآموزان و آشنایی با فعالیت­های آموزشی و توانبخشی مجتمع رعد از این مؤسسه خیریه بازدید کرد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ رضا ایرانمنش که خود از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی است با حضور در مجتمع رعد از واحد­های آموزش، توانبخشی، مددکاری و ... بازدید کرد و ضمن آشنایی از نحوه خدمت­رسانی به کارآموزان با مسؤولان این واحدها گفت و گو کرد.


 


براساس این گزارش ایرانمنش با حضور در کارگاه طراحی و نقاشی در جمع هنرجویان چند طرح اولیه سیاه قلم اجرا کرد و با حاضران در این کارگاه عکس یادگاری گرفت.


 


وی همچنین با حضور در کلاس موسیقی سنتی با هنرجویان این دوره آشنا شد و در فضایی سرشار از صمیمیت برای هنرجویان این کلاس قطعاتی از موسیقی سنتی ایرانی را اجرا کرد.


 


رضا ایرانمنش در ادامه از کارگاه معرق بازدید کرد و ضمن تحسین مهارت هنرجویان این کارگاه از نزدیک با روند ساخت تابلوهای معرق و سوخته­نگاری روی چوب آشنا شد.


 


وی با ابراز علاقه برای توسعه ارتباطش با خیریه رعد، گفت: با توجه به توانایی­های ارزشمندی که در میان کارآموزان رعد وجود دارد، ارتباط هنرمندان می­تواند به رشد این ظرفیت­ها کمک بسزایی داشته باشد و من تلاش خواهم کرد ارتباط با خیریه رعد را گسترش دهم.


 


شایان ذکر است ایرانمنش برای بازی در فیلم سجاده آتش نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد در دوازدهمین جشنواره فیلم فجر شد و در بیش از ۶۰ فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته‌است. وی در عملیات والفجر ۸ به علت استشمام گاز خردل، جانباز شیمیایی می‌شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است