ذوب آهن اصفهان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته بانوان شد

19 بهمن 1394

 



لیلی توکلی، نایب رئیس انجمن والیبال معلولین با اعلام این خبر گفت: این مسابقات طی روزهای 14 تا 16 بهمن ماه به میزبانی مشهد برگزار شد و در مجموع 15 دیدار بین تیم‌های هیات کرمان، هیات همدان، روان‌کارهای گلستان، ذوب آهن اصفهان، هیات خراسان رضوی و هیات هرمزگان انجام شد.


 


وی افزود: در مجموع 100 ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند و رقابت‌ها توسط 25 نفر از اعضای کادر داوری مورد قضاوت قرار گرفت.


 


نایب رئیس انجمن والیبال معلولین خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات تیم ذوب آهن اصفهان جام قهرمانی را به خانه برد و هیات کرمان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم همدان نیز با توجه به اولین حضور خود در لیگ برتر، شگفتی‌ساز شد و در جایگاه سوم ایستاد.


 


توکلی در ادامه گفت: تیم خراسان رضوی که در دوره های گذشته همیشه در بین سه تیم برتر حضور داشته، این بار به دلیل جوان‌گرایی و عدم حضور بازیکنان غیر بومی در بین سه تیم برتر قرار نگرفت و به جایگاه پنجم بسنده کرد.


 


در پایان رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان در سال 94، تیم‌های روان‌کارهای گلستان، هیات خراسان رضوی و هیات هرمزگان نیز به ترتیب عناوین چهارم تا ششم را به دست آوردند.


 


منبع : همشهری آنلاین

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است