مربی تیم ‌ملی کامپوند معلولان گفت

21 بهمن 1394

مربی تیم ‌ملی کامپوند معلولان گفت: اگر بتوانیم در مسابقات بین‌المللی جمهوری چک که آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک است، در بخش زنان نیز سهمیه کسب کنیم، علاوه بر انفرادی در ر‌قا‌بت‌های میکس تیمی نیز برای مدال مبارزه خواهیم کرد.


 


جبرئیل عبادی در ارزیابی از وضعیت تیم ‌ملی کامپوند معلولان از نظر کسب سهمیه پارالمپیک ریو، اظها‌ر کرد: در مسابقات جهانی آلمان و قهرمانی آسیایی تایلند در بخش کامپوند موفق شدیم دو سهمیه پارالمپیک را توسط هادی نوری و مجید کاکوش کسب کنیم و هنوز در کامپوند زنان این موفقیت حاصل نشده است. اگر بتوانیم در مسابقات بین‌المللی جمهوری چک که آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک در خرداد ماه است، توسط سمیه عباسپور، سهمیه دیگری کسب کنیم علاوه بر ر‌قا‌بت‌های انفرادی در بخش میکس تیمی نیز در ریو نیز به میدان خواهیم رفت.


 


وی گفت: کمانداران کامپوند معلول به ویژه‌ مجید کاکوشی جز بهترین‌های مسابقات آسیایی و جهانی هستند و امید زیادی برای کسب مدال در ریو داریم.


 


عبادی با اشاره به افت رکورد کمانداران در فصل زمستان به دلیل انجام تمرینات بدنسازی و عدم شرکت در اردوهای خارج از سالن، تصریح کرد: در زمستان به دلیل سردی هوا و انجام تمرینات بدنسازی، خواه ناخواه این مساله سبب افت رکورد و عملکرد کمانداران معلول می‌شود. ما ناچاریم تا پایان سال تمرینات خود را معطوف به انجام تمرینات بدنسازی و تمرینات داخل سالن کنیم. البته از اول فروردین که تمرینات خارج از سالن کمانداران در مسافت 50 متر آغاز می‌شود، تلاش خواهیم کرد دوباره کمانداران را به اوج برسانیم.


 


مربی تیم ‌ملی کامپوند معلولان با اشاره به این که با تیم کامل راهی ر‌قا‌بت‌های بین‌المللی جمهوری چک خواهیم شد، اظها‌ر کرد: بنا داریم در ر‌قا‌بت‌های بین‌المللی چک با تیم کامل ریکرو و کامپوند حضور داشته باشیم تا علاوه بر کسب سهمیه باقی‌ مانده کمانداران خود را برای حضور در رویداد مهمی همچون ریو در این ر‌قا‌بت مورد ارزیابی و محک قرار دهند. قطعا چک تدارکات خوبی برای آماده سازی کمانداران جهت شرکت در مسابقات پارالمپیک ریو خواهد دید.


 


وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید در رشته‌های انفرادی عملکرد موفقی داشته باشید یا میکس تیمی، افزود: تلاش ما بر این است که در هر دو بخش روی سکو قرار بگیریم. البته در تیر‌و‌کمان هیچ چیزی از قبل قابل پیش‌بینی نیست و کسب جایگاه بستگی به شرایط مسابقه و وضعیت کماندار در روز مسابقه دارد. به‌ هر‌ حال تلاش خواهیم کرد با ارتقا روحیه کمانداران بهترین عملکرد را در ریو داشته باشیم.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است