شناگر اعزامی به ریو مشخص نشده است

28 بهمن 1394

مجید نوروزی : در مسابقات اینچئون کره جنوبی شاهین ایزد یار و علیرضا جلیلی در ماده 100 متر قورباغه و 200 متر آزاد توانستند رکورد ورودی پاراالمپیک ریو را به دست آورند و پس از پایان مسابقات کسب سهمیه، کمیته بین المللی پاراالمپیک با برتری رکوردهای ثبت شد، یک سهمیه به کشور ایران داده شد. بر این اساس کادر فنی تیم ملی شناگری را که از آمادگی بیشتری برخوردار باشد به ریو اعزام می‌کند که این تصمیم هنوز قطعی نشده است.


 


وی ادامه داد: در حال حاضر شناگران به صورت غیر متمرکز زیر نظر مربیان انجمن به تمرینات می پردازند و در 10 کلاس پزشکی و 7 ماده این رشته در سراسر کشور فعالیت می‌کنند.


 


نوروزی افزود: در صورت موافقت فدراسیون جانبازان و معلولین و مشخص شدن حامیان مالی، در نهمین دوره رقابت‌های بین المللی آسمان در تمامی رده‌های سنی در خرداد ماه شرکت می‌کنیم و حتی می‌توانیم از حضور پیشکسوتان در این مسابقات استفاده کنیم.


 


رئیس انجمن شنای جانبازان و معلولین گفت: لیگ قهرمانی کشور ماه اسفند با حضور 11 تیم به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود می‌توانیم پیشکسوتان این رشته را نیز به مسابقات آسمان اعزام کنیم.


وی گفت: استان‌های زنجان، کرمان، خراسان رضوی، آذریجان شرقی و فارس از امکانات خوبی برای این رشته برخوردار هستند و حمایت لازم را از شناگران جانباز و معلول دارند و خراسان رضوی به دلیل داشتن امکانات بهتر میزبان مسابقات قهرمانی کشور است و امیدوارم مشکلات بودجه‌ای کمتر شود تا سایر استان‌ها نیز بتوانند امکانات بهتری به شناگران ارائه دهند.


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است