برخورد با مدیران بی‌تفاوت به مناسب‌سازی فضاهای شهری برای معلولان

28 بهمن 1394

مجتبی نیک‌کردار پیش از ظهر امروز در ستاد مناسب‌سازی فضا و معابر شهری کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های اجرا شده برای ساماندهی فضاهای شهری و مناسب‌سازی آن برای افراد معلول و جانباز گفت: این موضوع ظاهراً از سوی برخی از مدیران کم‌اهمیت تلقی شده است.


 


وی با تأکید بر رسیدگی به انجام یا عدم انجام مصوبات ستاد مناسب‌سازی توسط ادارات مختلف افزود: کمیته ذی‌ربط باید تا 15 اسفند‌ماه سال جاری بازدیدهای لازم را انجام دهد تا در شورای اداری پایان سال اداراتی که کوتاهی کرده‌اند، معرفی شوند.


 


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه موضوع برخورد با مدیران بی‌تفاوت به مناسب‌سازی فضاهای شهری را یادآور شد و افزود: تا ابتدای امسال تمام پارک‌های سطح شهر باید حداقل برای ورود و خروج افراد جانباز و معلول مناسب‌سازی شود.


 


نیک‌کردار انجام طرح ساماندهی میدان آزادی تا میدان فردوسی شهر کرمانشاه برای مناسب‌سازی تردد افراد معلول و جانباز را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: موضوع تسهیل تردد افراد مذکور در این مسیر در طرح فوق در نظر گرفته شده است.


 


وی یکی از کارهای مهم و تأثیرگذار در زمینه مناسب‌سازی فضای شهری را تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد در این زمینه عنوان کرد و ادامه داد: مطالبات اگر مردمی باشد مدیران بهتر عمل می‌کنند.


 


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند بر این موضوع نظارت کنند و تخلفات ادارات را در این زمینه گزارش دهند تا از این طریق ادارات نیز متوجه باشند که عملکرد آنها زیر ذره‌بین است


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است