دومین نشان سلامت اجتماعی به دکتر محمد کمالی اهداء شد

29 بهمن 1394

«علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین نکوداشت «محمد کمالی» عضو هیأت علمی دانشگاه علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین معاون اسبق توانبخشی بهزیستی کشور با بیان اینکه فرهیختگانی همچون دکتر کمالی می‌تواند در هر سازمان و ارگانی باشد، گفت: فعالیت وی به دو جهت یک، ماهیت کار در بهزیستی و دوم به سبب شخصیت علمی وی ارزش پیدا کرده است.


 


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور امروز را نمادی از جهت‌گیری سازمان مقدس و اجتماعی که دکتر کمالی در آن رشد و فعالیت کرده است، عنوان کرد و افزود: بهزیستی به مثابه یک سازمان اداری نیست بلکه نمادی از خیر جمعی است؛ چنانکه افراد باید با دیدن آرم و لوگو بهزیستی به یاد فضائلی چون غمخوارگی، انسانیت و ... بیفتند.


 


وی با بیان اینکه بهزیستی نمادی از انسانیت انسان‌هاست، تصریح کرد: بهزیستی با تلاش خود آرامش را به خانواده‌های نیازمند بر می‌گرداند؛ چنانکه خداوند متعال زندگی افرادی را که از رنج و مشکلات دیگران می‌کاهند و کمک می‌کنند تا دیگران روان‌تر زندگی کنند، رحمت می‌کند.


 


ربیعی در ادامه اخلاق‌مداری، آرامش رفتاری، مداومت در کار و همراهی با صاحبنظران را از ویژگی‌های منحصر بفرد دکتر کمالی برشمرد و در پایان یادآور شد: جامعه نیازمند گروه‌های مرجع است؛ لذا جامعه‌‌ای که افراد با الگوی رفتاری در آن خدمت کرده‌اند را احترام نگذاریم و خدمات آنها را پاس نداریم، جامعه خوشبختی نخواهد بود.


 


یاآوری می‌شود، در پایان این مراسم دومین نشان سلامت اجتماعی توسط «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «انوشیروان محسنی‌بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به دکتر «محمد کمالی» اهداء و تمبر یادبود وی نیز رونمایی شد.


 


منبع : سازمان بهزیستی کشور

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است