نگاه ویژه به ورزش جانبازان و معلولان

12 اسفند 1394

حیدر علی کامیاب کلانتری درمجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولان فارس ضمن تقدیر ازحضور پرشور مردم درانتخابات اظهارداشت: بخش بزرگی از جامعه را جانبازان و معلولان تشکیل میدهند که ورزش برای آنها جزء ملزومات است.


وی درادامه از تلاش های اسماعیل دلشاد رئیس سابق هیات جانبازان و معلولان فارس، تشکر کرد و ابرازداشت: همه به دنبال موفقیت جانبازان و معلولان هستیم تا این افراد به واسطه فعالیت های ورزشی بتوانند با روحیه مضاعف زندگی خود را ادامه دهند.


مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: به منظور افزایش موفقیت ورزشکاران جانباز و معلول یکی از بهترین مجموعه های ورزشی استان واقع در شهر شیراز برای این افراد درنظر گرفته شد و در سطح شهرستان ها نیز در صورت نیاز این اتفاق خواهد افتاد.


توجه به هیات های شهرستان ها ضروری است


کامیاب در ادامه تاکید کرد: توجه به هیات های شهرستان ها ضروری است و رئیس جدید هیات جانبازان و معلولان باید به تمام شهرستان ها سرکشی کند و با کشف استعدادها زمینه موفقیت هرچه بیشتر ورزش جانبازان ومعلولان استان را فراهم کند.


وی تصریح کرد: همگانی کردن ورزش و حضور بیشتر معلولان وجانبازان درفعالیت های ورزشی از دیگر اقداماتی است که رئیس هیات جانبازان و معلولان فارس باید پیگر آن باشد.


ورزشکاران جانباز و معلول فارس درکشور سرآمد هستند


رئیس فدراسیون جانبازان ومعلولان کشور نیز دراین مجمع با اشاره به جایگاه مطلوب فارس در سطح کشور بیان کرد: ورزشکاران جانباز و معلول فارس درکشور سرآمد هستند و با تلاش های انجام شده توسط رئیس و هیات رئیسه سابق فارس توانست درارزیابی های انجام شده عنوان سوم کشور را کسب کند.


محمود خسروی وفا تاکید کرد: موفقیت هیات جانبازان و معلولان فارس درگذشته باعث می شود تا مختار نورافشان رئیس فعلی مسئولیت سختی را عهدار شود .


وی اظهارامیدواری کرد که با استفاده از هیات رئیسه قوی و استفاده از ظرفیت مناسب ورزشکاران جانباز و معلول استان، فارس به مانند گذشته درکشور درخشان ظاهر شود.


رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان کشور خاطر نشان کرد: فعالیت در زمینه ورزش همگانی از جمله اقدام های است که باید در هیات جانبازان و معلولان فارس به صورت جدی پیگیری شود زیرا که از میان افرادی که در زمینه همگانی ورزش می کنند قهرمانان بزرگی کشف می شوند.


 


 


منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است