کاکوش: بهترین اتفاق سال 94 کسب سهمیه یورو بود

15 فروردین 1395

مجید کاکوش : در مسابقات جهانی آلمان و چک که در سال گذشته برگزار شد به ترتیب در جایگاه پنجم و هفتم دنیا قرار گرفتم و در رقابت‌های تایلند در بخش کامپوند موفق شدم با کسب مدال طلا ، سهمیه المپیک ریورا بگیرم که اعضای تیم ملی را تاحدی شاد کرد که هرگز این خوشحالی را فراموش نمی کنم.


 


دارنده مدال طلای جهانی بانکوک درباره اهدافش در سال جدید گفت: با توجه به اهمیت مسابقات پارالمپیک ریو، همه تلاشم را می‌کنم تا به مدال طلای کامپوند دست یابم و برای امسال هدف بزرگی دارم. امیدوارم همه ورزشکاران معلول کشورم که در ریو حاضر هستند موفق به کسب نشان طلا شوند و خاطره قشنگی در سال جدید رقم بخورد.


 


کاکوش در خصوص ایام نوروز و تعطیلات عید گفت: تعطیلات عید را هم در اردو به سر بردم و برای مسابقات جهانی چک و ریو آماده شدم ، امسال نتوانستم در استراحت و سفر باشم، فقط یکی دو روز اول را به دیدار بزرگترهای فامیل رفتم و از عیدی دادن به کوچکترها لذت بردم.


 


وی درباره علاقه اش به سایر رشته‌های ورزشی بیان کرد: علاوه بر رشته تیر و کمان به وزنه‌برداری و دو و میدانی علاقه زیادی دارم و بازی‌های المپیک را هم پیگیری می‌کنم، ولی علاقه‌ای به فوتبال ندارم و از حواشی‌های این بازی خوشم نمی‌آید.


 


ملی‌پوش تیروکمان در پایان گفت: سال نو را به همه هموطنانم تبریک می‌گویم و سالی پر از سلامتی و موفقیت برای همه آرزو‌مندم، همچنین از فدراسیون جانبازان و معلولین به خاطر همه حمایت‌ها و زحمات یک ساله‌‌ای که برای ورزشکاران کشیدند قدردانی می‌کنم و امیدوارم حمایت‌ها در سال جدید هم ادامه داشته باشد.


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است