شانس ۲ والیبالیست قمی برای حضور در پارالمپیک ریودوژانیرو

17 فروردین 1395

محمد پیروزمنش : جدی‌ترین گزینه‌های حضور ورزشکاران قمی در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریودوژانیرو مربوط به ورزشکاران جانباز و معلول قمی است و حداقل ۲ والیبالیست قمی شانس زیادی برای حضور در پارالمپیک دارند.


 


وی افزود: حسین گلستانی که در سال‌های اخیر بازیکن همیشگی تیم ملی والیبال نشسته بود و چندی پیش در چین موفق به کسب عنوان قهرمانی جام بین قاره‌ای شد یکی از گزینه‌های حضور در پارالمپیک است و به احتمال قریب به یقین در این مسابقات حاضر خواهد بود.


 


رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: سید حسین حسینی جد دیگر والیبالیست معلول قمی است که در ماه‌های اخیر به تیم ملی فراخوانده شد و در مسابقات بین المللی چین نیز برای تیم ملی به میدان رفت و وی نیز احتمالاً دومین نماینده ورزش قم در ریودوژانیرو خواهد بود.


 


پیروزمنش بیان داشت: علاوه بر این دو ورزشکار در والیبال نشسته، محمد محمدنژاد در بسکتبال با ویلچر نیز نماینده جامعه ورزشکاران معلول ما در اردوی تیم‌های ملی پیش از پارالمپیک است و امیدواریم در بسکتبال با ویلچر نیز حداقل یک نماینده داشته باشیم گرچه ۴ بازیکن از تیم ایثار قم نیز در اردوی تیم ملی هستند که البته هیچ یک بومی نیستند.


 


وی عنوان کرد: ورزش جانبازان و معلولین قم با وجود محدودیت منابع مالی تلاش کرده در مسیری حرکت کند که این کمبودها خللی در موضوع اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کشور ایجاد نکند و در رشته‌هایی چون دو و میدانی معلولان و حتی تنیس و پینگ پنگ به رشد خوبی دست پیدا کرده‌ایم.


 


رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: در حوزه بانوان، رشد بسیار خوبی در رشته‌های شنا و دو و میدانی داشته‌ایم و موفقیت ورزشکاران ما در جشنواره مهر رضوی و نیز لیگ شنای زنان معلول نشان داد که در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است