هاشمیه متقیان: امیدوارم سال 95 برایم سال موفقیت در پارالمپیک باشد

17 فروردین 1395

بانوی ملی‌پوش دو و میدانی معلولان، سال 94 را سالی همراه با رکوردشکنی برای خود دانست و گفت: امیدوارم سال پیش‌رو همراه با حضورم در پارالمپیک ریو و موفقیت در این میدان بزرگ باشد.


 


هاشمیه متقیان، در خصوص سالی که بر او گذشت، اظهارکرد: سال 94 پر از برکت و همراه با رکوردشکنی برای من بود و جا دارد از حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان بابت مراسم‌های تجلیلی که برگزار کرد، قدردانی کنم.


 


وی گفت: من سال ورزشی خوبی را پشت سر گذاشتم و ان‌شاءالله سال 95 نیز سالی پر از افتخار و همراه با کسب ورودی پارالمپیک ریو و موفقیت در این میدان بزرگ باشد.


 


این ورزشکار معلول عنوان کرد:‌ من سهمیه پارالمپیک ریو را کسب کرده‌ام ولی زمانی که بخواهند تیم را ببندند، رکوردگیری دیگری انجام می‌شود و اگر رکورد ما به رکورد مورد نظر نزدیک بود، به مسابقات پارالمپیک اعزام می‌شویم و من باید تلاشم را کنم تا رکوردی بهتر از آن‌چه مدنظر است، بزنم.


 


وی در خصوص کسب دو نشان طلا در مسابقات اخیر آسیایی امارات، گفت: من بیشتر به خاطر قوانین جدید و با توجه به این‌که کلاسم تغییر کرده بود در این مسابقات شرکت کردم تا خودم را محک بزنم. مربی‌ام نیز به من گفت تو سهمیه را به دست آورده‌ای ولی اگر در این مسابقات شرکت کنی، هم تجربه‌ات بالاتر می‌رود و هم خودت را محک می‌زنی و من هم در نهایت تصمیم گرفتم در این مسابقات شرکت کردم تا پیش زمینه‌ای برای حضورم در پارالمپیک ریو باشد. خردادماه نیز اسامی نهایی نفرات اعزامی به پارالمپیک ریو اعلام خواهد شد و در واقع سرنوشت ما مشخص می‌شود.


 


متقیان بیان‌ کرد: من در مسابقات آسیایی، در ماده‌های پرتاب دیسک و نیزه به دو نشان طلا دست پیدا کردم و در پرتاب دیسک نیز موفق شدم، رکود آسیا را یک متر و نیم افزایش دهم.


 


وی ادامه‌ داد: اگر در مسابقات پارالمپیک ریو جزو کاروان اعزامی باشم، در رشته تخصصی‌ام که پرتاب نیزه است، شرکت می‌کنم. اکنون هم نسبت به حریفانم شناخت بهتری پیدا کرده‌ام و رقیبان اصلی من از کشورهای آلمان و برزیل هستند و تمام تلاشم را می‌کنم تا جزو نفرات اعزامی به پارالمپیک ریو باشم.


 


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است