برگزاری مراسم عیدانه معلولان همزمان با 19 فروردین در پارک بعثت

18 فروردین 1395

علی همت محمود نژاد رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران با اشاره به برگزاری مراسم عیدانه معلولان، اظهارداشت: این مراسم با حضور 2 هزار نفر از معلولان در تاریخ 19 فروردین 95 در پارک بزرگ بعثت برگزار می‌شود.


 


وی تصریح کرد: در این مراسم از وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور برای حضور در جمع معلولان و دیدار و تقویت روحیه آنها دعوت به عمل آمده است.


 


وی تصریح کرد: مراسم عیدانه معلولان پنجشنبه 19 فروردین ماه از ساعت 9 صبح الی 18 بعدازظهر برگزار می‌شود ضمن اینکه برنامه‌های مفرحی از جمله برگزاری مسابقات مختلف اعم از مسابقه بهترین سفره هفت‌سین، پخت آش و ... در نظر گرفته شده است.


 


محمود نژاد اظهار امیدواری کرد که وزیر رفاه و همچنین رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور در جمع معلولان در مراسم عیدانه نسبت به رفع مشکلات معیشتی، مسکن، بیکاری و ازدواج این قشر از جامعه آگاهی و در سال 95 اقدامات عملیاتی جهت رفع این مشکلات انجام دهند.


 


انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران هرساله به مناسبت فرا رسیدن سال نو مراسمی را نیمه دوم فروردین ماه در یکی از بوستان‌های شهر تهران و با هدف توجه مسئولان به ظرفیت معلولان برگزار می‌نماید.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است