گرایش به رشته بوچیا در سال ۹۴ قابل توجه بود

20 فروردین 1395

سیدمسعود طباطبائیان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در سال ۹۴ به سایت فدراسیون جانبازان گفت: سال قبل مسابقات لیگ باشگاهی در بخش آقایان برگزار و در سطح استان تهران و نیز کشور مسابقات مختلفی توسط هیات ها و آسایشگاه ها انجام شد.


 


رئیس انجمن بوچیا در ادامه گفت: خوشبختانه سال گذشته شاهد استقبال خوبی از رشته بوچیا بودیم و تنها در سطح استان تهران می توان گفت گرایش ورزشکاران به این رشته به خاطر برگزاری مسابقات مختلف و نیز اطلاع رسانی دو برابر شده است.


 


طباطبائیان اشاره کرد: در نظر داریم برای سال جدید مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم که در صورت قطعی شدن ، اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. همچنین رقابت های لیگ باشگاهی نیز مد نظر است و منتظر هستیم تا پس از مشخص شدن تکلیف رقابتهای قهرمانی کشور در مورد آن نیز تصمیم گیری کنیم.


 


وی افزود: سال ۲۰۱۸، مسابقات پاراآسیایی اندونزی پیش روست و از حالا باید برای حضوری شایسته در آن برنامه ریزی کنیم. برگزاری رقابتهای مختلف در سال گذشته باعث شده تا نفرات خوبی شناسایی شوند و مسلما مسابقات سال جاری نیز درصورت برگزاری می تواند نیروهای جدیدی به تیم ملی معرفی کند.


 


رئیس انجمن بوچیا خاطر نشان کرد: از سال گذشته روند خرید توپ های بوچیا از طریق فدراسیون آغاز شده و ورزشکاران می توانند تجهیزات مناسب را در اختیار داشته باشند. از دیگر برنامه‌های مورد نظر برای سال ۹۵ می توان به پیشنهاد برگزاری کلاس های داوری و مربیگری درجه ۲ اشاره کرد که امیداوریم به زودی محقق شود.


 


وی در پایان گفت: خانم مریم ملکی نیز اوایل سال جدید در رقابتهای جهانی بوچیا در کشور چین شرکت کرد که این فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه و تلاش برای ارتقا رنکینگ بود.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است