نقش بستن لبخند بر چهره دانش آموز معلول آران و بیدگلی

24 فروردین 1395

در اقدامی خیرخواهانه توسط موسسه خیریه توانبخشی امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل یک دستگاه ویلچر برقی به یک دانش آموز معلول اهدا شد.


 


علیرضا حسینی، دانش آموز معلول جسمی آموزشگاه شهید دشتبانی آران و بیدگل است که به صورت مادرزادی از ناحیه دو پا معلول است.


 


این دانش آموز که در پایه دوم ابتدایی تحصیل می‌کند هر روز به دلیل ناتوانی در حرکت مجبور است فاصله نسبت طولانی خانه تا مدرسه را با سرویس طی کند.


 


به همین دلیل مدیر به همراه مسوولان دلسوز این آموزشگاه بیشتر اوقات یا هزینه رفت و آمد این دانش آموز به مدرسه را فراهم می‌کنند و یا زحمت حمل این دانش آموز را بر روی دستان خود می‌کشند.


 


حمید خموشی مدیر این آموزشگاه به همراه معاونانش وقتی سختی‌های زندگی این دانش آموز معلول را در خانواده‌ای نیازمند با خواهری معلول مشاهده می‌کنند در اقدامی خیرخواهانه به کمک نماینده موسسه خیریه توانبخشی امیرالمومنین(ع)، برای راحتی رفت و آمد این دانش آموز اقدام به تهیه یک دستگاه ویلچر برقی می‌کنند.


 


مدیر آموزشگاه در اقدامی دیگر، حتی برای راحتی این دانش آموز، در کنار پله‌های ورودی سالن آموزشگاه، رمپی را احداث می‌کند تا او به راحتی با ویلچر به کلاس رفت و آمد کند.


 


برای اهدای این ویلچر برقی، مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل به همراه جمعی از مسوولان آموزشگاه و آموزش و پرورش منطقه در منزل این دانش آموز حاضر می‌شوند و با اهدای این ویلچر لبخند بر روی لبان این دانش آموز نقش می‌بندد.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است