مجهز‌ترین مرکز فیزیوتراپی معلولان و سالمندان استان قزوین افتتاح می‌شود

25 فروردین 1395

مدیر عامل کانون توانا: مجهز‌ترین مرکز فیزیوتراپی معلولان و سالمندان استان قزوین افتتاح می‌شود


 


مدیر عامل کانون معلولین توانا از افتتاح اولین و مجهزترین مرکز فیزیوتراپی ویژه‌ی افراد دارای معلولیت، جانبازان و سالمندان در استان خبر داد.


 


محمدرضا هادی‌پور افزود: مرکز فیزیوتراپی نیروانا در یک ساختمان دو طبقه و با ۵ کابین مجهز آماده شده و فردا با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.


 


وی نبود مرکز فیزیوتراپی خاص برای معلولان و اقشار آسیب‌دیده‌ی جسمی را مهم‌ترین علت راه‌اندازی مرکز فیزیوتراپی نیروانا دانست و گفت: این مرکز، مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های فیزیوتراپی از جمله دستگاه الکتروتراپی، حرکت درمانی و مکانوتراپی، هیدروتراپی، الکترومگانوتراپی و … است.


 


هادی‌پور به نیاز بالای افراد دارای معلولیت، سالمندان، جانبازان و آسیب‌دیدگان جسمی به خدمات فیزیوتراپی اشاره کرد و اظهار داشت: کانون معلولین توانا با هدف ایجاد یک مرکز خاص خدماتی برای این گروه‌ها، پاسخگویی به نیاز‌های درمانی این اقشار در کم‌ترین سرعت و همچنین ارائه‌ی خدمات تخصصی با توجه به نوع محدودیت گروه مخاطب اقدام به راه‌اندازی مرکز فیزیوتراپی کرده است.


 


مدیرعامل کانون معلولین توانا همچنین از ارائه‌ی بسته‌های تخفیف برای اعضای کانون معلولین خبر داد و اذعان کرد: با توجه به اینکه افراد آسیب‌دیده‌ی جسمی نیاز مبرم به خدمات درمانی دارند و از طرفی همواره متحمل هزینه‌های بالایی در این زمینه می‌شوند بنابراین برای اعضای کانون توانا و همچنین مراجعین خاص تخفیف‌هایی را در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم سازمان‌هایی نظیر سازمان بهزیستی نیز در این زمینه به کمک ما بیایند.


 


هادی‌پور در پایان تصریح کرد: مرکز فیزیوتراپی نیروانا که زیر نظر کانون معلولین توانا راه‌اندازی شده است اولین و مجهزترین مرکز فیزیوتراپی استان است و به زودی به‌صورت یک مجتمع درمانی ویژه در کشور توسعه پیدا خواهد کرد.


 


رقیه‌بابایی


 


منبع : کانون معلولین توانا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است