برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی نوجوانان و جوانان معلول برای نخستین بار

27 فروردین 1395

علی‌اصغر هادی‌زاده، درباره رقابت‌های قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان معلول گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر 14 سال و زیر 17 سال در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود که نمایندگان 21 استان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.


 


رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین ادامه داد: بعد از برگزاری رقابت‌های انتخابی در استان‌ها، نفرات برتر برای حضور در این مسابقات به انجمن دوومیدانی معرفی شده‌اند. مسابقات در تمام مواد و کلاس‌های پزشکی اعم از افراد دارای معلولیت CP، قطع عضو، پولیو و ضایعات نخاعی برگزار می‌شود و نکته حائز اهمیت برگزاری این مسابقات برای اولین بار است.


 


وی خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری سه دوره از مسابقات پاراآسیایی جوانان، این مسابقات فرصت خوبی برای استعدادیابی در این بازه سنی است و این اقدام هم پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم ملی است و هم در صورت برگزاری بازی‌های پاراآسیایی جوانان، می‌توانیم نیروهای مستعدی را از این مسابقات برای تیم ملی جوانان شناسایی کنیم.


 


رئیس انجمن دو ومیدانی در پایان اعلام کرد: اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور دو و میدانی نوجوانان و جوانان دارای معلولیت طی روزهای 15 و 16 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران، برگزار خواهد شد.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است