افتتاح مجهزترین مرکز فیزیوتراپی معلولان در قزوین

27 فروردین 1395

مجهزترین مرکز فیزیوتراپی معلولان با عنوان «مرکز فیزیوتراپی نیروانا» ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در استان قزوین افتتاح شد.


 


مجهزترین مرکز فیزیوتراپی معلولان استان قزوین که با همت کانون معلولین توانای این استان افتتاح شده شامل ۱۸۰ متر زیربنا در دو طبقه با امکانات و تجهیزات روز است.


 


مرکز فیزیوتراپی نیروانا استان قزوین که نخستین و پیشرفته‌ترین مرکز فیزیوتراپی این استان محسوب می‌شود با اهداف مختلفی همچون تأمین نیازهای معلولان در حوزه سلامت تأمین افتتاح شده است.


 


مجهزترین مرکز فیزیوتراپی معلولان استان قزوین که واقع در فلکه دوم شهرک کوثر استان قزوین است با آغاز مراسم افتتاحیه آن در ظهر امروز، همه روزه خدمات مهمی را به معلولان، سالمندان، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها ارائه می‌دهد.


 


در مرکز فیزیوتراپی نیروانا استان قزوین خدمات بسیاری همچون مگاتراپی، الکتورتراپی، فیزیوتراپی و لیزردرمانی به معلولان، سالمندان، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها ارائه می‌شود.


 


راه‌اندازی و افتتاح مجهزترین مرکز فیزیوتراپی معلولان استان قزوین یا به عبارتی مرکز فیزیوتراپی نیروانا به عنوان یکی از مهمترین مراکز فیزیوتراپی این استان می‌تواند سلامتی معلولان در بخش‌های مختلف زندگی تضمین کند.


 


گفتنی است، مجهزترین مرکز فیزیوتراپی معلولان استان قزوین با مشارکت سازمان‌ مردم نهاد ساخته شده است.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است