افزایش ۳ برابری ورزشکاران سازمان یافته ناشنوای البرزی

27 فروردین 1395

نادر ایزدبین : در حال حاضر ۱۵۰ ورزشکار ناشنوا و کم شنوا در رشته های مختلف در این استان فعال هستند که درصددیم این میزان را به ۵۰۰ نفر برسانیم.


 


وی افزود: سالن ورزشی تخصصی ناشنوایان البرز در مجموعه انقلاب کرج راه اندازی شده است و به محوریت این فضای ورزشی رشته های مختلف را در سال جدید راه اندازی کرده ایم.


 


ایزدبین رشته های فعال در حال حاضر استان در بخش ناشنوایان را مورد اشاره قرار داد و گفت: والیبال، تنیس روی میز، کشتی، دوومیدانی، فوتسال و شنا در حال حاضر برای این قشر فعال شده است و به زودی رشته ورزشی بسکتبال نیز فعالیت خود را آغاز می کند.


 


رییس هیئت ورزش ناشنوایان و کم شنوایان استان البرز تعداد ملی پوشان این استان در تیم های ملی را ۱۵ نفر عنوان کرد و گفت: در مهمترین رویداد بین المللی پیش رو ۳ کشتی گیر البرزی اردیبهشت ماه در معیت تیم ملی در مسابقات جهانی تهران به رقابت می پردازند.


 


وی در ادامه اجرای طرح استعدادیابی برای افزایش ورزشکاران سازمان یافته را یکی از محورهای کاری سال جاری عنوان کرد و گفت: بر اساس آمارها ۵ هزار ناشنوا و کم شنوا در استان داریم که باید برای ترغیب آنها به ورزش برنامه ریزی کنیم.


 


ایزدبین در پایان به مشکل این روزهای این هیئت ورزشی هم اشاره کرد و گفت: هنوز از بابت احداث سالن ورزشی ناشنوایان بدهی داریم و امیدوارم استانداری البرز مساعدت لازم را صورت دهد و بتوانیم با کمک آنها این مشکل را حل کنیم.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است