تجهیز بوستانهای منطقه 7 به ویلچر ویژه معلولان

30 فروردین 1395

محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: به منظور بهره مندی معلولان، جانبازان و سالمندان از اماکن عمومی، بوستان های شهید نیاکی، آزادگان، آوینی، سپیدار، شهید توکلی، شهروند و باغ موزه قصر به ویلچر تجهیز شد.


 


وی با تاکید بر اینکه معلولان حق استفاده از تمام امکانات جامعه را دارند و معلولیت نباید محرومیت به همراه داشته باشد، تصریح کرد: رسیدن به استقلال نسبی و به عبارتی تساوی فرصتها، عدالت اجتماعی، پیوستن تمام افراد معلول به جامعه و ایجاد اجتماعی بدون مانع از جمله اولویت هایی است که در دستور کار منطقه 7 قرار دارد.


 


معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به احداث اولین پاتوق محله در خیابان مسیل باختر، یادآور شد: این پروژه با در برگرفتن فضایی حدود یکهزار و 800 متر مربع اولین پاتوق محله ی منطقه هفت محسوب می شود که شامل زمین بازی چمن مصنوعی به متراژ 200مترمربع، ایستگاه تندرستی، فضای سبز و فضای بازی کودکان است.


 


بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، شعبانی با اشاره به کاربری پاتوق های محله خاطرنشان کرد: فضای سبز و بوستانهای کوچک محلی به گونه ای تجهیز و ساماندهی می شوند که فضای مطلوبی را برای گردهمایی غیررسمی اهالی و مشورت پیرامون مشکلات محله فراهم می کند و حتی باعث گفتگو و دید و بازدید بیشتر اهالی و تعامل آنان با یکدیگر نیز می شود.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است