اعزام فوتبالیست‌های ناشنوای قمی به مسابقات جهانی ایتالیا

30 فروردین 1395

سید وحید غیاثی : تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان قرار است خردادماه امسال در مسابقات جام جهانی فوتبال ناشنوایان در ایتالیا شرکت کند و به همین منظور تمرینات تیم ملی برای آمادگی بیشتر برای حضور در این مسابقات آغاز شده است.


 


وی افزود: در فهرست نفرات تیم ملی ۳ ورزشکار قمی حضور دارند که ۲ نفر از این جمع در مسابقات فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در سال ۹۴ در ترکیب تیم ملی حضور داشتند و موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شدند.


 


دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم گفت: سیاوش زینال‌وند و علی زینال‌وند ۲ برادر ناشنوای قمی هستند که سال گذشته به تیم ملی فوتبال ناشنوایان فراخوانده شدند و در مسابقات آسیایی در ترکیب تیم ملی حضور داشتند و امسال نیز در جام جهانی ایتالیا به میدان می‌روند.


 


غیاثی بیان داشت: علاوه بر این ۲ فوتبالیست، کادر فنی تیم ملی از اسماعیل شاه زید فوتسالیست ناشنوای قمی نیز دعوت کرده است که در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور پیدا کند تا از توانمندی‌های وی در فوتبال بهره‌مند شود.


 


وی عنوان کرد: شاه زید همراه با تیم ملی فوتسال ناشنوایان در چند دوره مسابقات آسیایی و جهانی شرکت کرده و عناوین ارزشمندی به دست آورده است و توانایی‌های فنی این بازیکن سبب شده برای حضور در تیم ملی فوتبال نیز از وی دعوت شود.


 


دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم تصریح کرد: پنجمین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۶، از روز ۲۷ فروردین ماه در تهران با حضور اسماعیل شاه زید، علی زینالوند و سیاوش زینالوند آغاز به کار کرده است.


 


غیاثی خاطرنشان کرد: سومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ۲۰۱۶ ناشنوایان جهان، خرداد ماه سال ۹۵ در ایتالیا برگزار می‌شود.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است