دعوت از 3 ورزشکار ناشنوای قم برای اعزام به مسابقات جهانی 2016

31 فروردین 1395

مصطفی علیزاده : ورزشکاران ارزنده‌ای که سال گذشته عضو کاروان اعزامی کشورمان به رقابت‌های ورزشی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه بودند اکنون آماده اعزام به رقابت‌های جهانی ورزش‌های ناشنوایان هستند.


 


وی ادامه داد: سال گذشته نمایندگان هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم در ترکیب تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال ناشنوایان ایران حضور درخشان و موفقی در بازی‌های آسیا و اقیانوسیه داشتند و همراه با این دو تیم عنوان قهرمانی این مسابقات را نیز به دست آوردند تا برای ورزش کشورمان افتخارآفرین شوند.


 


رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم بیان کرد: تیم‌ها و نفرات برتر رشته‌های مختلف مسابقات ورزشی سال 2015 آسیا و اقیانوسیه مجوز حضور در مسابقات جهانی ناشنوایان را کسب کرده‌اند و خوشبختانه سه نماینده از قم نیز راهی این رقابت‌ها می‌شوند.


 


وی ابراز کرد: برای اعزام به مسابقات جهانی 2016 که با حضور چهره‌های شاخص ورزش‌های ناشنوایان از سراسر جهان به انجام خواهد رسید، سیداسماعیل شاه‌زید در رشته فوتسال و برادران علی و سیاوش زینال‌وند به اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان فراخوانده شده‌اند.


 


علیزاده عنوان کرد: پنجمین مرحله اردو و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2016 هم اکنون به میزبانی تهران با حضور ملی‌پوشان عضو هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم در حال برگزاری است.


 


وی با اشاره به دعوت تعداد 29 ملی‌پوش به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال مردان ناشنوای کشورمان، یاد آور شد: این بازیکنان از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی این فدراسیون زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنند تا به مرز آمادگی مطلوب برسند.


 


رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: این پنجمین اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان فوتبالیست ناشنوای کشورمان است و شرکت کنندگان در این اردو تا دهم اردیبهشت ماه تمرینات خود را ادامه می‌دهند تا ایران با قدرت بالا در مسابقات جهانی به میدان برود.


 


وی خاطرنشان کرد: برادران زینال‌وند و سیداسماعیل شاه‌زید نفراتی هستند که به نمایندگی از استان قم در بین اردونشینان تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان حضور دارند در حالی که شاه زید علاوه بر دارا بودن عنوان قهرمانی مسابقات آسیا و اقیانوسیه در سال‌های 2014 و 2015، عنوان قهرمانی 2015 فوتسال جهان را نیز در کارنامه موفقیت‌های خود دارد.


 


علیزاده یاد آور شد: سیاوش و علی زینال‌وند نیز به عنوان دو فوتبالیست ناشنوای توانمند استان قم سال گذشته عنوان قهرمانی مسابقات آسیا و اقیانوسیه 2015 را به دست آوردند و همراه با تیم ملی نخستین حضور در مسابقات جهانی را تجربه می‌کنند.


 


رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از مشخص شدن زمان و میزبان برگزاری این رقابت‌ها نیز خبر داد و در پایان اظهار کرد: سومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان در سال 2016، خرداد ماه سال جاری به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می‌شود.


 


منبع :فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است