ضیافت افطاری خیریه رعد برگزار شد

15 تیر 1395


همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) طبق سنت پسندیده سال­های گذشته ضیافت افطاری مجتمع رعد با حضور نیکوکاران و حامیان خیریه رعد در فضایی سرشار از معنویت و همدلی برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ ضیافت افطاری خیریه رعد همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در حضور نیکوکاران و حامیان همیشگی فعالیت­های آموزشی و توانبخشی خیریه رعد با خوشآمدگویی اعضای هیأت مدیره برگزار شد.


 


در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری توان­یاب فخرالدین شکری، گروه موسیقی سنتی رعد به سرپرستی استاد یاشار خدایی و با ترکیب آرزو براتی، اشرف رجبی، فدیا کوهی، مرضیه دیانت فر، فرناز احمدی، امیر همتیان و حمید رضا رجبی، قطعاتی اجرا کردند.


 


در ادامه  بهمن بهمندار مجری مراسم با خیرمقدم توجه حاضران را به کلیپ سومبن حضور تیم ملی توان­یابان ایران در کشور فرانسه جلب کرد، تیم ملی ابی­لیمیپک ایران مرکب از 15 توان­یاب و 15 همراه فروردین امسال به مدت یک هفته به شهر بوردو سفر کرد و در 8 رشته هنری، علمی و مهارتی با سایر شرکت­کنندگان 39 کشور رقابت کردند.


 


در کلیپ مسابقات جهانی ابی­لمپیک از تصاویر این رویداد جهانی در زمان اعزام و بدرقه در فرودگاه تا حضور در محل مسابقات و کسب مدال حامد راستی در مراسم اختتامیه استفاده شده بود و  مسعود اختری مستند­ساز نیکوکار خیریه رعد ساخت این اثر را برعهده گرفت که با قطعه موسیقی از روزبه نعمت­الهی نمایش باشکوهی از حضور توان یابان کشورمان را تداعی می کرد.


 


سپس استاد سیامک اشعریون با دعوت مجری برنامه بر روی سن حضور پیدا کرد و با شور و هیجان همیشگی کلام خود گفت: شرکت در مراسم های مرتبط با امر خیر، مثل مراسم انجمن های حامی معلولان، از جمله خیریه رعد، انجمن ام اس و ... را وظیفه خود می دانم.


 


وی ادامه : من بیش از 40 سال در صحنه تئاتر و سینما و تلویزیون در خدمت شما بوده­ ام و از شما می­خواهم که در کار خیر عقب نمانید و بدانید که خداوند حامی خیرین است.


 


پس از سخنان استاد اشعریون، خدیجه شریفی و سعیده شهریاری با نام هنری خاله ریزه و خنده ریزه با حضور بر روی سن برای حاضران سخنانی را بیان کردند.


 


بعد از اقامه اذان مغرب و عشاء و صرف افطاری بابک حافظی توان­یابی که به تازگی با مجتمع رعد آشنا شده است و این آشنایی تغییرات اثر بخشی در زندگی او داشته است بر روی سن قرار گرفت و از نحوه معلولیت خود و زندگی با ویلچر  و سختی­ های آن در طول یک­سال و نیم گذشته مطالبی را بیان کرد و افزود: حضور افراد خیر در مؤسسات نیکوکاری مانند رعد باعث برگشت افراد دارای معلولیت به زندگی می­شود.


 



 


حضور بابک حافظی نشان دادن توانمندی­های بالقوه افراد دارای معلولیت در برگشت ­پذیری به موقع توان­یابان به جامعه و زندگی تا چه حد است.


 


وی 3 ماه پس از معلولیت با آغوش باز جامعه بر می­گشته و بعد از آشنایی با مجتمع رعد و استفاده از خدمات توانبخشی و آموزشی روال عادی زندگی را خود را از سر گرفته و برای آینده خود با انگیزه فراوان و امید بسیار برنامه­ ریزی می کند.


 


پس از این بخش که میهمانان حاضر را تحت تاثیر موفقیت­های این جوان 30 ساله قرار گرفته بودند، بهمن بهمندار مجری توانمند و آشنا به برنامه­ های نیکوکاری مراسم گلریزان خیریه رعد را برگزار کرد.


 


در این بخش نیکوکاران و حامیان همیشگی رعد با تقبل هزینه­های 300 هزار تومانی آموزش توان­یابان در یک ترم  کمک­های خود را به خیریه رعد اهدا کردند.


 


این مراسم با قدردانی از همت والای نیکوکاران و تلاش شبانه روزی دست اندکاران رعد، تشکر از هنرمندان، بازیگران و علاقه­ مندان خیریه رعد به پایان رسید.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است