شهریان: فدراسیون ناشنوایان از ورزش بانوان حمایت می کند

23 تیر 1395

رباب شهریان در جمع خبرنگاران درباره وضعیت ورزش بانوان ناشنوا بیان کرد: اکنون فضای مدیریتی خوبی در فدراسیون برای توسعه ورزش بانوان حاکم است و سیاست توسعه ورزش بانوان اعمال شده و هیچ گونه تبعیضی بین ورزش مردان و بانوان در این فدراسیون وجود ندارد.


 


وی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت مدیریتی که از ورزش بانوان شده است می توان آینده درخشانی برای بانوان ناشنوا در عرصه ورزش پیش بینی کرد و با یک استعدادیابی و پشتوانه سازی می توان شاهد موفقیت بانوان بود.


 


ایران پرچمدار ورزش با حجاب اسلامی


 


شهریان افزود: در 45 رشته ورزشی بانوان توانستیم موافقت مجامع بین المللی را برای حضور با حجاب اسلامی بگیریم و ایران پرچمدار حضور بانوان با حجاب در میادین بزرگ ورزش جهانی است.


 


وی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا الگو زنان مسلمان دیگر کشورها باشیم تا آنها نیز با حجاب اسلامی در مسابقات جهانی شرکت کنند.


 


شهریان در ادامه عنوان کرد: کیفیت لباس بانوان همانند لباس مردان است و برای مراسم افتتاحیه المپیک و پارالمپیک تلفیقی از رنگ آبی و سرمه ای با سبک حجاب اسلامی برای بانوان انتخاب کردیم.


 


معاونت امور ورزش بانوان در پایان خاطر نشان کرد: در جلسه ای که صبح امروز با مسئولان فدراسیون برگزار کردیم توافقی برای حمایت مالی از اعزام تمام ورزشکاران ناشنوا برای مسابقات المپیک و جهانی داشتیم و تمام تلاشمان را برای پشتیبانی از این ورزشکاران خواهیم کرد.


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است