هیأت مدیره رعد گیلان در مجتمع رعد تشکیل جلسه داد

18 مرداد 1395

جمعی از اعضا هیأت مدیره مجتمع رعد گیلان که به منظور بازدید از مجتمع رعد و آشنایی با فعالیت­های این مؤسسه به تهران سفر کرده بودند، علاوه بر ملاقات با مدیرعامل، اعضا هیأت مدیره و مسؤولان گروه هماهنگی امور مراکز با تشکیل جلسه هیأت مدیره رعد گیلان، برنامه­ های آینده را تشریح و برای تأمین منابع مورد نیاز برنامه­ های پیش بینی شده، درخواست همکاری کردند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ ابراهیم شکری رئیس هیأت مدیره، فتاح عاکفی ماسوله مدیرعامل ، محمد حسن دهقان زاد، محمد علی راست روان و صغری خرسندی اعضا هیأت مدیره رعد گیلان در سفری یک روزه ضمن بازدید از کلاس­های درس، کارگاه­های آموزشی و هنری، امکانات آموزشی مرکز آموزش علمی کاربردی رعد و همچنین کلینیک توانبخشی و قسمت­های مددکاری و روانشناسی از نزدیک با فرآیند خدمت­رسانی به توان­یابان آشنا شدند.


 


براساس این گزارش در حاشیه این بازدید، مذاکرات مستقیمی با اعضا گروه هماهنگی امور مراکز، مسؤولان گروه همیاری بانوان و مدیرعامل مجتمع رعد انجام دادند.


 


در بخشی از این بازدید جلسه مشترک هیأت مدیره رعد گیلان و مسؤولان مجتمع رعد برگزار شد که مهندس علی سلطانزاده مدیر عامل رعد الغدیر هم در این جلسه شرکت کرد و راهکار­های حمایت از رعد گیلان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مباحثی چون تلاش برای در اختیار گرفتن ساختمانی جدید با هدف توسعه کارگاه خیاطی، جذب سفارشات جدید کارگاه خیاطی با هدف تأمین نیاز اقتصادی کار­آموزان توان­یاب و شناخت راهکارهای اشتغال پایدار توان­یابان گیلان از مهم­ترین مطالب مطرح شده در این جلسه بود.


 



در پایان مسؤولان مجتمع رعد و رعد الغدیر علاوه بر آرزوی موفقیت برای هیأت مدیره رعد گیلان، موافقت کردند با تدوین برنامه­ های آتی رعد گیلان حمایت­های خود را برای توسعه خدمات ­رسانی به توان­یابان گیلانی را ارایه دهند.










نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است