دلجوان: از عملکرد وزنه‌برداران پارالمپیکی راضی هستم اما باید راضی‌تر شوم!

21 مرداد 1395

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان گفت: در حال حاضر از عملکرد تیم ملی اعزامی به بازی‌ها راضی هستم، اما باید راضی‌تر شوم.


 


احمد دلجوان در رابطه با آخرین وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری معلولان برای شرکت در پارالمپیک ریو اظهار کرد: پنجمین اردوی پارالمپیکی تیم ملی وزنه‌برداری با حضور ۵ وزنه‌بردار حمزه محمدی در وزن ۶۵ کیلوگرم، حامد صلحی‌پور ۸۸ کیلوگرم، سامان رضی ۹۷ کیلوگرم، علی صادق‌زاده ۱۰۷ کیلوگرم و سیامند رحمان در وزن ۱۰۷+ کیلوگرم در حالی ۱۳ مرداد به پایان رسید که طبق رکوردگیری که داشتیم، شرایط رکوردی ورزشکاران راضی کننده و ارتقا پیدا کرده بود.


 


وی در خصوص غیبت مجید فرزین در این اردو گفت: وی نه تنها در اردوی پنجم که در تهران برگزار شد بلکه در اردوی ارومیه نیز حضور نداشت و هنوز مشخص نیست که در آخرین اردوی تیم ملی اعزامی به پارالمپیک ریو نیز حضور داشته باشد یا خیر؟ البته این امر بستگی به تصمیم نهایی کمیته انضباطی و صلاحدید فدراسیون دارد که به فرزین اجازه دهند در اردوی آخر شرکت کند یا خیر؟


 


دلجوان در پاسخ به این پرسش که وضعیت تیم اعزامی به ریو را نسبت به لندن چگونه ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: در پارالمپیک لندن از ۸ وزنه‌بردار اعزامی موفق به کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدیم و یکی از قوی‌ترین تیم‌های ما از نظر مدال‌آوری، تیم پارالمپیک لندن بود. اما در این دوره که هنوز معلوم نیست با ۵ یا ۶ وزنه‌بردار در رقابت‌های پارالمپیک حضور پیدا خواهیم کرد، میانگین سنی وزنه‌برداران ۳۲ سال و نیم است که نسبت به لندن چند سال مسن‌تر شده‌اند. البته این که در برزیل به چه نتایجی دست پیدا کنیم، همه چیز بستگی به روز مسابقه و شرایط روحی روانی ورزشکاران دارد.


 


سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان اضافه کرد: اگرچه در این دوره اکثر وزنه برداران جوان نیستند، اما با تمرین‌های گام به گامی که روی وزنه‌برداران داشتیم و با کار زیر ساختی که انجام دادیم، وضعیت رکورد وزنه‌برداران راضی کننده بود و امیدوارم در ریو به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.


 


وی همچنین در خصوص وضعیت سیامند رحمان در پارالمپیک ریو گفت: وی یکی از قوی‌ترین وزنه‌برداران دنیاست که در آخرین رکوردگیری که از او داشتیم، تقریبا ۱۰ کیلو بالای رکورد جهان را زد و من امیدوارم که در ریو بتواند وزنه بالای ۳۰۰ کیلوگرم را بزند. روند پیشرفت سیامند خیلی خوب بوده و او یکی از امیدهای مدال طلای ماست.


 


دلجوان در رابطه با آخرین برنامه تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور هر چه قوی‌تر در ریو افزود: در آخرین اردویی که از ۲۸ مرداد تا دهم شهریور در سالن وزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولان خواهیم داشت، بیشتر روی افزایش قدرت وزنه‌برداران کار خواهیم کرد تا ورزشکاران خود را برای حضور در رقابت‌های ریو آماده کنیم. البته من کاری که باید را برای موفقیت تیم انجام داده‌ام و بقیه عوامل بستگی به شرایط روحی روانی و انگیزه ورزشکاران دارد که در روز مسابقه چه عملکردی از خود ارائه دهند.


 


سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان در پایان زمان برگزاری مسابقه‌های وزنه‌برداری معلولان را بیستم شهریور عنوان کرد و افزود: این رقابت‌ها ۲۴ شهریور با رقابت علی صادق‌زاده و سیامند رحمان در سنگین وزن به پایان خواهد رسید


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است