مربی تیم ‌ملی جانبازان و معلولان: امیدوار به کسب بهترین نتایج هستیم

23 مرداد 1395

مربی تیم ‌ملی تیروکمان جانبازان و معلولان با اشاره به آمادگی خوب کمانداران برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو، گفت: امیدوار به کسب بهترین نتیجه‌ در ریکرو و کامپوند انفرادی و میکس دربازی‌های ریو هستیم.


 


جبرائیل عبادی ، در ارزیابی از وضعیت کمانداران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ریو، اظهار کرد: با اردوهای خوبی که تا به امروز داشتیم، رکوردهای خوبی را از تمام کمانداران شاهد بودیم و امیدوار به کسب مدال در رشته انفرادی و هم میکس هستیم. البته در این دوره از بازی‌های پارالمپیک با توجه به کسب سهمیه در رشته‌های کامپوند انفرادی، میکس و W1، وضعیت تیر و کمان معلولان نسبت به لندن که تنها در رشته ریکرو انفرادی و میکس زنان و مردان حضور داشتیم، روند رو به رشدی داشته و امیدوار به کسب بهترین نتایج در این دوره هستیم.


 


وی در پاسخ به این پرسش که شرایط مدال آوری را در رشته انفرادی بهتر ارزیابی می کنید یا میکس، اظهار کرد: کمانداران هر دو رشته انفرادی ریکرو و کامپوند و میکس شرایط یکسان و خوبی دارند و ما انتظار کسب بهترین نتیجه‌ در هر دو رشته را داریم. البته پیش‌بینی مدال کار سختی است و از الان نمی توانیم بگوییم در کدام رشته عملکرد بهتری خواهیم داشت.


 


مربی تیم ‌ملی تیروکمان جانبازان و معلولان در پاسخ به این پرسش که چقدر تصور می‌کنید در ریو از نظر مدال‌آوری عملکرد بهتری نسبت به لندن داشته باشید، خاطر نشان کرد: در لندن چون من حضور نداشتم، دقیقا نمی‌دانم وضعیت تیم چگونه بود، اما در این دوره قطعا با افزایش تعداد ورزشکاران و رشته‌ها و رکوردهای خوبی که تا به امروز از کمانداران شاهد بودیم، یقین دارم به نتایج خوبی نیز دست پیدا خواهیم کرد.


 


وی همچنین در رابطه با وضعیت ابراهیم رنجبر برای شرکت در پارالمپیک ریو، بیان‌ کرد: وضعیت آسیب‌دیدگی‌ وی نسبت به قبل خیلی بهتر شده و رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است. امیدوارم تا زمان اعزام به بازی‌ها به اوج آمادگی برسد و نتایج خوبی را کسب کند.


 


مربی تیم ‌ملی تیروکمان جانبازان و معلولان در پایان با اشاره به حضور روانشناس در کنار تیم ‌ملی تیروکمان معلولان، خاطر نشان کرد: این روانشناس از اردوی قبلی به تیم اضافه شده و با آموزش‌هایی که از نظر تصویر سازی ذهنی، روش های غلبه بر استرس، چگونگی افزایش تمرکز ورزشکاران و ... داشت، تاثیر زیادی در ارتقا رکورد و عملکرد کمانداران داشت. من معتقدم تکنیک‌های روانی و فنی مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم قرار دادن این تکنیک ها در رقابت‌های حساس و مهمی همچون پارالمپیک می‌توان به بهترین نتایج دست یافت.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است