مشرف جوادی: بانوان پارالمپیکی بهترین عملکرد را در ریو خواهند داشت

23 مرداد 1395

نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: این دوره از بازی‌های پارالمپیک ریو از نظر مدال‌آوری بهترین عملکرد را از بانوان شاهد خواهیم بود.


 


بتول مشرف جوادی : در رابطه با آخرین وضعیت تیم پارالمپیکی بانوان برای حضور در رقابت‌های ریو، اظهار کرد: با توجه به رشدی که در این دوره از بازی‌ها نسبت به لندن داشتیم این رشد هم از نظر کمی و هم کیفی قابل چشمگیر بود و ما توانستیم در پنج رشته والیبال نشسته، تیراندازی، تیروکمان، دوومیدانی و قایقرانی حضور خود را در ریو تثبیت کنیم. البته در رشته تیروکمان در ماده کامپوند برای اولین‌بار است که سمیه عباس‌پور توانست در این ماده در بازی‌های پارالمپیک ریو راه پیدا کند. در رشته قایقرانی نیز شهلا بهروز راد، اولین حضور خود را در ریو تجربه خواهد کرد. البته رکورد وی با رقیب جهانی خود تنها یک ثانیه فاصله دارد که من امیدوارم تا زمان اعزام به بازی‌های پارالمپیک این فاصله خود را ارتقا دهد تا بتوانیم در قایقرانی برای اولین‌بار به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنیم.


 


وی با اشاره به عملکرد خوب ورزشکاران پارالمپیکی در این دوره از بازی‌ها، خاطر نشان کرد: با حمایت خوب فدراسیون جانبازان و معلولان در حال‌ حاضر تمام زنان پارالمپیکی از نظر آمادگی جسمانی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌برند و مشکل خاصی ندارند. من امیدوارم در پنج رشته اعزامی به این بازی‌ها جایگاه خوبی را در ریو کسب کنیم.


 


نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان در ارزیابی از وضعیت تیم‌های اعزامی از نظر مدال‌آوری، تصریح کرد: در رشته تیراندازی، تیروکمان و دوومیدانی ما امید زیادی برای کسب مدال داریم و مطمئن هستم که نسبت به المپیک لندن ما عملکرد موفق‌تری از نظر مدال‌آوری خواهیم داشت. البته در والیبال نشسته نیز ورزشکاران ما به این خود باوری رسیده‌اند که می‌توانند در روی سکو قرار بگیرند. هر چند که در رشته والیبال نشسته ما برای اولین‌بار است که این حضور را تجربه می‌کنیم، اما به هر صورت به این رشته نیز امیدوار هستیم.


 


وی اضافه‌ کرد: در لندن ما موفق به کسب یک مدال طلا توسط زهرا نعمتی در تیروکمان و یک برنز تیمی در تیروکمان و یک برنز در رشته تیراندازی توسط سارا جوانمردی شدیم، اما در این دوره امید و افزایش تعداد مدال‌ها و رنگ آنها هستیم.


 


نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان با اشاره به این که این دوره بهترین عملکرد را از بانوان پارالمپیک شاهد خواهیم بود، گفت: ورزشکاران ما در این دوره هم از نظر روانشناسی و هم از لحاظ آمادگی جسمانی در بهترین شرایط ممکن قرار دارند و با این تیم قطعاً بهترین عملکرد را در ریو نسبت به لندن خواهیم داشت


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است