فلفلی: امیدوار هستیم در پارالمپیک روی سکو برویم

24 مرداد 1395

سرمربی تیم ‌ملی فوتبال پنج نفره اظهار کرد سعی‌مان بر این است که جایگاه ششمی در بازی‌های پارالمپیک لندن را ارتقا ببخشیم و در ریو روی سکو قرار بگیریم.


 


جواد فلفلی در ارزیابی از آخرین وضعیت تیم ‌ملی فوتبال پنج نفره برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک ریو، اظهار کرد: طی یازده مرحله اردویی که پشت سر گذاشته‌ایم تیم از نظر روحی و روانی و آمادگی جسمانی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و آماده حضور موفق در بازی‌های پارالمپیک ریو هستیم. البته در گروه اول با تیم‌های سختی همچون برزیل، ترکیه و مراکش که قهرمانان چهار قاره آمریکای جنوبی‌، اروپا و آفریقا هستند، قرار داریم و برای صعود به مرحله بعد کار بسیار سختی را پیش‌رو خواهیم داشت.


 


وی در ارزیابی از حریفان پارالمپیکی تیم فوتبال 5نفره افزود: نسبت به تیم‌های برزیل و مراکش طی تورنمنت چند جانبه‌ای که خرداد با این تیم‌ها در برزیل برگزار کردیم ، تقریبا شناخت خوبی نسبت به این دو تیم داریم، اما در رابطه با ترکیه به خاطر این که هیچ‌گونه بازی تدارکاتی از پارالمپیک لندن تاکنون با این تیم نداشتیم، دقیقا نمی‌دانیم این تیم در چه شرایط آمادگی به سر می‌برد. البته ترکیه یکی از بهترین تیم‌های اروپاست و تا جایی که اطلاع دارم از یک مربی انگلیسی خوب در فوتبال پنج نفره برخوردار است.


 


سرمربی تیم ‌ملی فوتبال پنج نفره، در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به صعود از گروه خود و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر هستید، خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم بهترین بازی‌های خود را در پارالمپیک ریو ارائه دهیم و از گروه خود که یکی از سخت‌ترین‌ گروه‌هاست، صعود کنیم. البته من امید زیادی به راهیابی به مرحله بعد و قرار گرفتن روی سکو هستم و تنها با این هدف در بازی‌های ریو حضور پیدا خواهیم کرد.


 


فلفلی در پایان با بیان این که هیچ مشکل خاصی نداریم و طبق برنامه‌ پیش رفته‌ایم، افزود: با برنامه‌ریزی خوبی که فدراسیون جانبازان و معلولان تا به الان برای این تیم انجام داده است، روند موفق و رو به رشدی را پشت سر می گذارد و امیدوارم در آخرین اردوی تیم ‌ملی فوتبال پنج نفره که از سوم شهریور آغاز و تا دهم شهریور زمان اعزام به پارالمپیک ریو ادامه‌ خواهد داشت به اوج آمادگی برسد.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است