برگزاری جشنواره هنری روز ملی پارالمپیک

26 مرداد 1395

علی اصغر هادی‌زاده در این‌باره گفت: یکی از بزرگ‌ترین اهداف ما از برگزاری هفته پارالمپیک، آشنایی عموم مردم با جنبش پارالمپیک است و این مهم، از طرق مختلف باید محقق شود که یکی از آنها برگزاری این جشنواره خواهد بود.


 


هادی‌زاده خاطر نشان کرد: این جشنواره به مناسبت هفته بزرگداشت پارالمپیک و برای سومین سال متوالی و با شعار ورزش معلولین، سلامتی و شادابی برگزار می شود و شرکت‌کنندگان در گروه‌های سنی مختلف می‌توانند در مسابقات پیش‌بینی شده شرکت کرده و آثار خود را ارسال نمایند.


 


دبیر ستاد برگزاری روز ملی پارالمپیک در ادامه گفت: مسابقه نقاشی برای گروه سنی زیر ۱۲ سال پیش‌بینی شده و در دو سال گذشته نیز کودکان و نوجوانان عزیز استقبال خوبی از این برنامه بعمل آوردند و آثار زیادی به دبیرخانه ی جشنواره ارسال شد. برای گروه سنی بزرگسالان و عامه مردم نیز مسابقه عکاسی را پیش‌بینی کردیم که در آن افراد حرفه‌ای و آماتور فرصت می‌یابند دیدگان خود در خصوص محور جشنواره را از قاب تصویر به نمایش بگذارند.


 


وی افزود: مسابقه دیگری که در نظر گرفتیم، جمله‌نویسی است و از نظر فراگیری، طیف بیشتری از عموم مردم را درگیر می‌کند و از این طریق می‌توانیم ذهنیت جامعه را پیرامون نگرش عمومی مردم در مورد ورزش معلولین و توانمندی های آنها رصد کنیم.


 


هادی زاده تصریح کرد: در جشنواره ی امسال بخش فیلم سه دقیقه ای هم پیش‌بینی شده و در این مسابقه نیز عموم مردم می توانند حتی با تلفن همراه خود نسبت به ثبت رویدادهای ورزشی معلولین و اتفاقات جالب و دیدنی در این حوزه، اقدام کنند. در بخش فیلم، شرکت کنندگان در سطوح مختلف حرفه‌ای و آماتور می‌توانند دیدگاه‌های خود را در قالب کلیپ های کوتاه به نمایش بگذارند و قطعا شاهد آثار جالب توجهی خواهیم بود.


 


دبیر ستاد برگزاری روز ملی پارالمپیک در پایان اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۳ آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و پس از بررسی و داوری، برگزیدگان همزمان با ۱۳ آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت معرفی خواهند شد.


 


منبع : کانون معلولین توانا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است