یوسف‌زاده: امید زیادی برای کسب یک مدال در جودوی پارالمپیک داریم

26 مرداد 1395

یوسف‌زاده سرمربی تیم ملی جودوی اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ریو، گفت: با توجه به حمایت‌های خوب فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان و کمیته ملی پارالمپیک، هیچ بهانه‌ای برای مدال‌آوری در پارالمپیک ریو نداریم.


 


محمدرضا یوسف زاده در ارزیابی از وضعیت سه جودوکار اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ریو، اظهار کرد: با توجه به این که مدت سه ماه است سرمربیگری این تیم را بر عهده دارم، سعی کرده‌ام با برگزاری دوره‌های آماده‌سازی عمومی و تخصصی تیم را به یک شرایط آرمانی خوبی ارتقا دهم. البته در حال حاضر جودوکاران اعزامی در شرایط خوبی بسر می‌برند و امید به کسب حداکثر یک مدال در بازی‌های پارالمپیک ریو هستیم.


 


وی در رابطه با اردوی 12 روزه آذربایجان برای آماده‌سازی تیم‌ ‌ملی جودو گفت: در این اردو چون جودوکاران خوب المپیکی و پارالمپیکی آذربایجان حضور داشتند، سعی کردیم در طی این 12روز تیم را به یک شرایط آمادگی خوبی برسانیم و از نظر کیفیت کار، روند بهتری را برای جودوکاران رقم بزنیم. جودوکاران ما در این اردو تجربیات بسیار خوبی را از جودوکاران المپیکی و پارالمپیکی آذربایجان کسب کردند.


 


سرمربی تیم‌ ‌ملی جودو در خصوص حریفان ایران در پارالمپیک ریو، عنوان کرد : ملی‌پوشان ما باید درریو با جودوکاران ازبکستان، روسیه، آذربایجان، ژاپن و ... که همگی حریفان قدری هستند، به رقابت بپردازند. اکثر تیم‌های پارالمپیکی سرمایه‌گذاری خوبی را در این رشته انجام داده‌اند و برای کسب مدال در صحنه پارالمپیک حضور پیدا خواهند کرد. البته ما نیز ناامید نیستیم و امیدوارم جودوکاران ما با قرعه خوبی مواجه شوند.


 


سرمربی تیم‌ ‌ملی جودوی پارالمپیکی در ادامه خاطر نشان کرد: در پارالمپیک لندن با شش ورزشکار اعزامی ما به نتیجه‌ خوبی دست پیدا نکردیم،‌ اما در این دوره که تنها سه ورزشکار اعزام می‌شوند تمام تلاشمان بر این است که از بین این سه نفر، حداقل به یک مدال دست پیدا کنیم. هر چند که پیش‌بینی کار سختی است و همه چیز بستگی به قرعه و جدول رقابت‌ها دارد ،‌ اما سعی خواهیم کرد بهترین نتایج را در پارالمپیک ریو داشته باشیم.


 


وی در ارزیابی از وضعیت سه جودوکار اعزامی به این بازی‌ها، گفت: هر سه ورزشکار در شرایط آمادگی بسیار خوبی به سر می برند و با امکانات خوبی که فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان و کمیته‌ ملی پارالمپیک در اختیار ما قرار داده است، دیگر هیچ بهانه‌ای برای مدال‌آوری نداریم.


 


یوسف زاده در پایان آخرین اردوی تیم‌ ‌ملی جودوی پارالمپیک را چهارم تا دهم شهریور ماه با حضور حامد علیزاده در وزن 100 – کیلوگرم، حمزه‌ندری در وزن 100 + کیلوگرم و امید جعفری در وزن 81 کیلوگرم عنوان کرد.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است