محسن رضایی با ورزشکاران پاراالمپیک ریو ۲۰۱۶ دیدار کرد

28 مرداد 1395

وی در ابتدای ورود با حضور بر مزار شهید گمنام به مقام شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد و پس از نشستی صمیمانه با مسئولین فدراسیون، با حضور در سالن تمرینات، از نزدیک در جریان روند آماده سازی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین قرار گرفت.


 


ملی‌پوشان تیم وزنه‌برداری با ثبت رکوردهای خود تشویق حضار و میهمان ویژه خود را برانگیختند و مجید فرزین و سیامند رحمان، توانستند دو رکورد جهانی را نیز در این تمرینات بشکنند.


 


رضایی پس از پایان تمرینات در میان ملی پوشان حاضر شد و گفت: خوشحالم که امروز دقایقی را خدمت شما عزیزان بودم و از نزدیک تلاش شما برای حضوری شایسته در بازی های پارالمپیک را نظاره کردم.


 


وی افزود: حضور شما در صحنه های بین المللی باعث سرافرازی و افتخار است و ورزشکاران جانباز و معلول نماینده اقتدار ملت ایران در جهان هستند و شما صدای مظلومیت ملتی هستید که 37 سال است برای احقاق حقوق خود در جهان مبارزه و ایستادگی می‌کند.


 


دکتر رضایی خاطر نشان کرد: فضائل ملت ایران از طریق شما به جهان انتقال داده می‌شود و ایستادگی و مردانگی‌تان فضائل و توانمندی ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهد و این مساله نقشی مهم و حیاتی است.


 


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: حضور شما در ادوار پیشین پارالمپیک و نیز تمرینات امروز شما نشان داد که جوانان، زنان و مردان ما توانمندی‌های بسیاری دارند و شایستگی آنها برای ما قابل احترام است و امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به این عزیزان نشان دهند.


 


وی افزود: ان‌شالله شاهد این باشیم که روزهای آتی و در جریان بازی های پارالمپیک ریو شادی را به مردم ایران هدیه دهید و هنگامی که پرچم کشورمان در میادین مختلف به اهتزاز درمی‌آید شاهد این هستیم که شور و شوق در شهرها و روستاهای ایران طنین انداز می شود و مردم ایران دوست دارند از طریق شما توانایی و شان حقیقی خود را میان ملت های جهان پیدا کنند.


 


رضایی تصریح کرد: بسیاری هستند که دشمنی خود را به بدترین شیوه علیه ملت ایران نشان می‌دهند و می خواهند اسم ایران و خلیج فارس را حذف کنند وتاریخ ملت ایران را پاک کنند. ما از طریق شما این توطئه ها و سو نیت ها را خنثی می کنیم و نشان می دهیم که ملت ایران فراموش ناشدنی است.


 


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: تاریخ ملت ایران پاک نشدنی است و عظمت ملت ایران را هیچ کس نمی‌تواند تضعیف کند. شما نماینده عظمت ملت ایران در صحنه های بین‌الملی هستند و به شما افتخار می کنم.


 


مهندس علی اکبر طاهایی، مشاور عالی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز دکتر رضایی را در این بازدید همراهی کرد.


 


منبع : میزان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است