حسین امیری: به دنبال ثبت رکورد تپانچه بادی به نام ایران در ریو هستیم

31 مرداد 1395

سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: تمام تلاشمان بر این است هم در تپانچه بادی 10 متر و هم تپانچه خفیف 50 متر روی سکو قرار بگیریم.


 


حسین امیری پیرامون آخرین وضعیت تیم ملی تیراندازی اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ریو، اظهار کرد: آخرین اردوی تیم ملی هم‌اکنون در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی با حضور پنج ورزشکار یعنی؛ ساره جوانمری، عالیه محمودی و مهدی زمانی (تپانچه بادی 10متر و تپانچه خفیف 50متر )، سمیرا ارم (تپانچه بادی 10متر و معصومه خدابخشی تفنگ sh2 در حال برگزاری است. طی آخرین رکوردگیری که از تیراندازان به عمل آوردیم، هر 5ورزشکار در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برند و امیدوارم بتوانیم بهترین جایگاه را از نظر مدال‌آوری در ریو داشته باشیم.


 


وی گفت: در بازی‌های پارآسیایی اینچئون و هانوفر آلمان توسط ساره جوانمردی توانستیم با کسب مدال طلا در تپانچه بادی 10 متر رکورد این رشته را که در بازی‌های پارالمپیک لندن در دست کشور دیگری بود به نام خود ثبت کنیم. سعی‌مان بر این است که در بازی‌های پارالمپیک ریو این رکورد به نام ایران ثبت شود.


 


سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان در رابطه با وضعیت ورزشکاران در تپانچه بادی 10 متر و خفیف 50 متر، گفت: هر چهار ورزشکار ما یعنی سمیرا ارم، عالیه محمودی، ساره جوانمردی و مهدی زمانی در تپانچه بادی و خفیف شرایط بسیار خوبی دارند و ما امیدواریم که در این دوره از بازی‌ها که برای اولین‌بار در تپانچه خفیف 50 متر شرکت می‌کنیم، بهترین نتایج را هم در تپانچه بادی 10 متر و هم خفیف 50 متر کسب کنیم. البته در SH2 نیز که تنها معصومه خدابخشی در این ماده شرکت خواهد کرد، وضعیت خوبی داریم و امیدوار به کسب بهترین نتیجه توسط این ورزشکار در میدان پارالمپیک هستیم.


 


امیری اضافه کرد: در بازی‌های پارالمپیک لندن ما تنها با دو ورزشکار در رشته تیراندازی شرکت کرده‌بودیم و موفق به کسب یک مدال برنز توسط ساره جوانمردی در رشته تپانچه بادی 10متر شدیم، اما در این دوره با حضور 5 ورزشکار در رشته‌های تپانچه بادی 10 متر، خفیف 50 متر و تفنگ SH2 سعی خواهیم کرد بهترین نتایج را در ریو برای تیراندازی رقم بزنیم و جایگاه خوبی را هم در رشته تپانچه بادی و هم خفیف کسب کنیم.


 


وی در پایان با بیان اینکه هیچ مشکلی برای آماده‌سازی تیم جهت شرکت در بازی‌های پارالمپیک ریو نداشتیم، خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین تمام امکانات لازم را برای آماده‌سازی این تیم در بازی‌های ریو فراهم کرده و هیچ بهانه‌ای برای عدم مدال‌آوری مدال در این دوره از بازی‌های پارالمپیک نداریم . امیدوارم در این دوره بهترین نتایج را نسبت به پارالمپیک لندن برای تیراندازی رقم بزنیم.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است