صعود تیم فوتسال ناشنوایان قم به مرحله نیمه نهایی

31 مرداد 1395

سید وحید غیاثی اظهار داشت: مسابقه فوتسال نوجوانان ناشنوای پسر کشوری، در حالی برگزار می‌شود که قم به عنوان تیم دوم گروه خود راهی دور حذفی شد و سپس به نیمه نهایی رسید.


 


وی افزود: مسابقات فوتسال نوجوانان ناشنوای پسر کشوری با حضور ۱۸ تیم، به میزبانی همدان در حال برگزاری است و در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کرمان، همدان، ارومیه، قم و شرکت دارند و تیم فوتسال ناشنوایان قم با کسب ۳ پیروزی و یک شکست در دیدارهای گذشته به جمع ۴ تیم پایانی این مسابقات رسیده است.


 


دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات که عصر شنبه در همدان برگزار شد تیم فوتسال ناشنوایان قم برابر خراسان شمالی به میدان رفت و موفق شد حریف خود را ۲ بر یک شکست دهد.


 


غیاثی بیان داشت: قم با ۲ پیروزی برابر حریفان خود از ارومیه و همدان، به عنوان تیم اول این دوره از مسابقات صعود کرد و بازیکنان این تیم سپس در دیدار برابر کرمان ۴ بر یک مغلوب شدند تا به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رفته و حریف خراسان شمالی شوند.


 


وی عنوان کرد: قم در دیدار اول خود با ارومیه با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید و در دیدار دوم خود در مصاف با همدان، با نتیجه ۳ بر صفر، میزبان این دوره را مغلوب خود کرد تا صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند.


 


دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تصریح کرد: محمد محسن حاجیلو، محمد یوسفی، مهدی بیات، مهدی اخوان، مهدی سوری، محمد ناصری، علی رضا استهری، سید محمد جدایی، شایان عندلیب و محمد جواد محمدی با مربیگری قاسم گل وردی و مدیریت محمدرضا جعفری اعضای تیم فوتسال ناشنوایان قم در رده سنی نوجوانان را تشکیل می‌دهند.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است