کهتری : قابلیت دریافت هفت مدال تیروکمان در پارالمپیک ریو داریم

1 شهریور 1395

رییس انجمن تیرو کمان جانبازان و معلولان پس از تشکیل آخرین اردوی تیروکمان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ریو در رابطه با حضور زهرا نعمتی در این اردو، گفت: نعمتی تمرین هر کجا که احساس راحتی کند، مشکلی ندارد و ما تابع تصمیم او هستیم.


 


مجید کهتری در مورد آخرین اردوی پارالمپیکی تیم‌ ‌ملی تیروکمان و حضور زهرا نعمتی در این اردو، اظهار کرد: این اردو با حضور هفت ورزشکار تیروکمان یعنی محدثه کهنسال (ریکرو)، ابراهیم رنجبر و غلامرضا رحیمی (ریکرو)، هادی نوری (کامپوند) و مجید کاکوش (کلاس W1) در پایگاه تمرینی آکادمی تیروکمان آروین آغاز شده و تا هشتم شهریور ادامه خواهد داشت. این اردو که شانزدهمین و آخرین اردوی پارالمپیکی تیم‌ ‌ملی تیروکمان است، از زهرا نعمتی نیز همانند سایر اردوها دعوت به عمل آوردیم که هنوز وارد اردو نشده است. البته این عدم حضور به معنای پاسخ منفی وی به اردو نیست ،‌ بلکه از مسابقات المپیک تازه آمدند و طبیعی است که نیاز به چند روز استراحت دارد. از سوی دیگر چون در جریان برنامه‌های نعمتی نیستم، دقیقا نمی‌دانم برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک دوست دارد تمریناتش را با مربی اوکراینی خود ادامه دهد و یا این که به اردوی تیروکمان معلولان بپیوندد . به‌ هر حال قصد ما کمک به نعمتی است و هر تصمیمی که بگیرد تابع تصمیم او هستیم.


 


کهتری خاطر نشان کرد: منتظر هستیم تا نعمتی تصمیم خود را بگیرد. هر تصمیمی که بگیرد مشکلی ندارد و کمک خواهیم کرد تا در ریو راحت‌تر تیر بزند.


 


وی در مورد وضعیت سایر کمانداران حاضر در اردوی پارالمپیکی، تصریح کرد: در این دوره از بازی‌های پارالمپیک هفت ورزشکار در رشته‌های ریکرو و کامپوند انفرادی، میکس تیمی ریکرو و کامپوند و W1 موفق به کسب سهمیه شدند که در هر هفت نفر شانس دریافت مدال داریم. به طوری که از 9 مدالی که در رشته تیروکمان در ریو توزیع می‌شود، معتقدم قابلیت دریافت هفت مدال را داریم. به ویژه‌ در رشته کامپوند و W1 که امسال برای اولین‌بار در این دو رشته موفق به کسب سهمیه شدیم، امیدوارم در هر دو رشته موفق به کسب مدال شویم.


 


رییس انجمن تیروکمان معلولان، اضافه‌ کرد: در حال‌ حاضر تیم در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و تمام تلاشمان بر این است که در کنار مرور تکنیک و تاکتیک کمانداران،‌ آنها را از نظر روانی نیز برای شرکت در مسابقات پارالمپیک آماده کنیم. به‌ هر حال اگر مشکل خاصی همانند المپیکی‌ها برای ورزشکاران پیش نیاید، هدفمان کسب بهترین نتایج در این دوره از بازی‌های پارالمپیک ریو است.


 


کهتری در پایان همچنین در خصوص آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی‌ ابراهیم رنجبر برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک ریو، یادآور شد: آسیب‌دیدگی‌ دست او با انجام فیزیوتراپی و یکسری کارهای بدنسازی نسبت به چند ماه اخیر خیلی بهتر شده و این آسیب‌دیدگی‌ در حدی نیست که او را در جریان رقابت‌ها اذیت کند.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است