کمبود امکانات مناسب شهری برای معلولان

21 شهریور 1395

وحید طهماسبی رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند گفت: در اماکن عمومی، ادارات و سازمان‌ها و ... موانعی وجود دارد که سبب می‌شود، معلول نتواند از خانه بیرون بیاید و خانه‌نشین می‌شود و دلیل این امر به محیط شهری و امکانات موجود بر می‌گردد.


 


وحید طهماسبی با اشاره به خدمات‌رسانی به سالمندان گفت: در بحث خدمت‌رسانی به معلولان و سالمندان باید با حمایت از این قشر توانمندی‌های آنان را برای گذران زندگی به حداکثر برسانیم.


 


وی گفت: از جمله به کمبود رمپ مناسب برای عبور و مرور معلولان، نبود آسانسور در ادارات و سازمان‌ها و کمبود امکانات به منظور استفاده معلولان از پارک‌ها و بوستان‌های شهرستان زرند اشاره کرد.


 



طهماسبی بیان کرد: بهزیستی شهرستان زرند ضمن بازدید از مراکز و ادارات، لیست اماکنی که احتیاج به مناسب‌سازی را دارند، تهیه و به ادارات مربوطه اعلام و ادارات نیز نسبت به مناسب‌سازی اقدام کنند.


 


وی افزود: استفاده کودکان معلول از پارک کودک در بوستان شهدا، بهزیستی شهرستان تعدادی دستگاه و لوازم بازی تهیه و دراختیار پارک قرار می‌دهد تا کودکان معلول بتوانند ازاین فضا استفاده کنند.


 


رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند گفت: بانک‌های رفاه، ملت و توسعه تعاون شهرستان که متولی پرداخت مستمری معلولان هستند، نسبت به مناسب‌سازی پیاده‌روها و دستگاه‌های خودپرداز اقدام کنند.


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است