هاشمیه متقیان در رقابت های پرتاب نیزه چهارم شد

21 شهریور 1395

نماینده پرتاب نیزه بانوان کشورمان در بازی های پارالمپیک 2016 ریو به عنوان چهارمی بسنده کرد.


 


در ادمه مسابقات روز سوم بازی های پارالمپیک 2016 ریو و در رقابت های دو و میدانی، هاشمیه متقیان در مسابقات پرتاب نیزه کلاس F56 به مصاف حریفان رفت که با ثبت رکورد 19 متر و 83 سانتی متر به عنوان چهارمی دست یافت.


 


متقیان در پرتاب های اول و دومش به ترتیب 18.99 و 19.83 را ثبت کرده بود و در پرتاب سوم 18.74 نیزه را انداخت، اما پرتاب های چهارم و پنجم را خطا کرد و در پرتاب ششم رکورد 19.81 را ثبت کرد تا با همان 19 متر و 83 سانتی متر به عنوانی بهتر از چهارمی نرسد.


 


دیانا دادزیته از لتونی در این ماده با 23 متر و 26 سانتی متر ضمن شکستن رکورد جهان مدال طلا را بر گردن آویخت و مارتینا ویلینگ از آلمان و نادیا از الجزایر هم به ترتیب مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند.


 


تیم دوومیدانی کشورمان تا کنون موفق به کسب دو مدال نقره توسط سامان پاکباز در پرتاب وزنه و علیرضا قلعه ناصری در پرتاب دیسک شده است.


 


ساره جوانمردی هم تا به اینجا تنها طلایی کاروان است.


 


در این دوره از مسابقات بیش از 4000 ورزشکار از 159 کشور جهان به مدت 11 روز در 23 رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزشی کشورمان با عنوان «منا» متشکل از 111 ورزشکار در 12 رشته ورزشی در این دوره از بازیها حضور دارد.


 


منبع : فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است