تیم میکس ریکرو ایران برای نخستین بار نایب قهرمان شد

22 شهریور 1395

تیم میکس ریکرو تیراندازی با کمان کشورمان برای نخستین بار به عنوان نایب قهرمانی رقابت های پارالمپیک رسید.


 


تیم ایران با ترکیب زهرا نعمتی و ابراهیم رنجبر در فینال مقابل چین به میدان رفت و با نتیجه 5 بر 3 دیدار نهایی را به حریف واگذار کرد تا سومین نقره ایران در این بازی ها به نام تیر و کمان ثبت شود.


 



زهرا نعمتی و ابراهیم رنجبر اولین نشان تاریخ تیر و کمان جانبازان و معلولین ایران در رشته میکس ریکرو را به از آن خود کردند.


 



 


نعمتی پس از کسب مدال نقره میکس تیم تیراندازی باکمان بازی های پارالمپیک گفت: در رقابتهای میکس بازی های پارالمپیک انتظار کسب مدال نقره را نداشتم اما خوشحالم که همه تلاشم را برای کسب مدال خوشرنگ انجام دادم.


 


زهرا نعمتی بعد از اینکه در نخستین روز بازی های پارالمپیک مدال نقره میکس تیم ریکرو را کسب کرد, اظهار داشت: فینال خوبی را برابر چین داشتیم و در مقایسه با مسابقات قبل خیلی خوب کار کردم.


 


وی افزود: انتظار کسب مدال نقره را نداشتیم و تیم چین هم انتظار کسب مدال طلا را نداشت اما خوشحالم که تمام تلاشم را انجام داده و تیرهای خوبی را به ثبت رساندم.


 


نایب قهرمان مسابقات میکس ریکرو تیراندازی باکمان بازی های پارالمپیک مدالش را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.


 



 


ابراهیم رنجبر پس از کسب مدال نقره رقابتهای میکس تیم پارالمپیک اظهار داشت: برای نخستین بار در بخش میکس بازی های پارالمپیک شرکت کردیم وفینال خوبی را برابر چین داشتیم. در این مسابقات کم نگذاشتیم.


 


وی افزود: در مرحله مقدماتی بازی های پارالمپیک تیم اول بودیم و برای کسب مدال کم نگذاشتیم و خدا را شکر که دست خالی برنگشتیم.


 


ملی پوش تیراندازی باکمان کشورمان خاطرنشان کرد:از هیچ تلاشی برای کسب مدال طلا در فینال فروگذار نکردیم و همه تلاش مان را برای کسب عنوان قهرمانی کردیم اما مدال طلا قسمت ما نبود.


 


رنجبر یاداور شد: همسرم زحمات زیادی برای من کشیده است و من با کسب اجازه از وی مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم.


منبع : فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است