پیام تسلیت جامعه ورزش کشور در پی مرگ دلخراش دوچرخه سوار جانباز ایران در پارالمپیک ریو

28 شهریور 1395

بهمن گلبارنژاد» دوچرخه سوار ایران که روز گذشته (شنبه )در جریان رقابت های دوچرخه سواری جاده بازی های پارالمپیک 2016 دچار حادثه شد و از ناحیه گردن آسیب دید، پس از انتقال به بیمارستان دچار حمله قلبی شد و درگذشت .


وزارت ورزش وجوانان نیز در پیامی درگذشت تاسف بار این قهرمان عزیز را به خانواده بزرگ ورزش کشور ، خانواده داغدارش ، اعضای کاروان پارالمپیک منا و مردم ایران تسلیت گفت.


همچنین کمیته ملی المپیک نیز با صدور پیامی با تسلیت درگذشت غمبار دوچرخه سوار جانباز کاروان منا، یادآور شد: برای همه ما سخت است که راوی خبری به این ناگواری باشیم، در کمال ناباوری و با تاسف باید اعلام کنیم که جانباز سرافراز «بهمن گلبارنژاد» قهرمان دوچرخه سواری ایران در پارالمپیک 2016 به دنبال سانحه ای که در هنگام مسابقه برایش پیش آمد جان به جان آفرین تسلیم کرد.


بهمن نمونه ای مثال زدنی از یک ورزشکار پارالمپیکی بود که با عشق و انرژی پایان ناپذیر برای اعتلای نام ایران اسلامی و سربلندی همه ما بی وقفه تلاش می کرد و در نهایت جان خود را در این عشق تقدیم کرد.


اعضای کاروان فرهنگی ورزشی منا این ضایعه تاسف بار را به خانواده آن مرحوم و ملت ایران تسلیت می گوید.


نام بهمن گلبارنژاد در تاریخ پرافتخار پارالمپیک ایران همیشه خواهد درخشید.


عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان هم در پیامی نوشت: مراتب اندوه و تأثر عمیق خود را از دریافت خبر درگذشت قهرمان بهمن گلبارنژاد در حین انجام رقابت در بازیهای پارالمپیک ٢٠١٦ ریو اعلام می دارم. این خبر شوک بزرگی برای خانواده بزرگ ورزش ایران بود و جامعه ورزشی ما را سخت اندوهگین ساخت.


کمیته ملی المپیک هم این حادثه تلخ ورزشی به جامعه ورزش کشور و کاروان پارالمپیکی کشورمان بخصوص خانواده داغدارش تسلیت گفت،از درگاه خداوند متعال برای این قهرمان عزیز طلب مغفرت و برای خانواده محترم وی صبر جمیل مسالت کرد.


کاروان پارالمپیک ایران با نام «منا» با 111ورزشکار (88ورزشکار مرد و 23ورزشکار زن ) در هشتمین دوره حضور خود تاکنون با کسب 7طلا، 9 نقره و 7برنز در جایگاه 20 جدول توزیع مدال ها ایستاد.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است