برگزاری رقابت‌های ورزشی معلولان در جمهوری آذربایجان

18 مهر 1395

جبارزاده : رقابت‌های ورزشی معلولان کشورهای اسلامی در اردیبهشت سال آینده در جمهوری آذربایجان فرصت خوبی برای مطرح کردن ورزشکاران استان است و باید با تمام توان در این رقابت‌ها شرکت کنیم.


 


استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از مسؤولان ورزش استان، بر کسب آمادگی تیم‌های ورزشی جانبازان و معلولان برای حضور پرقدرت در میادین بین‌المللی تأکید کرد و گفت: رقابت‌های ورزشی معلولان کشورهای اسلامی در اردیبهشت سال آینده در جمهوری آذربایجان فرصت خوبی برای مطرح کردن ورزشکاران استان است و باید با تمام توان در این رقابت‌ها شرکت کنیم.


 


وی کسب سه مدال توسط ورزشکاران استان در پارالمپیک 2016 را امیدوارکننده دانست و افزود: باید امکانات و مقدمات لازم فراهم شود تا بتوانیم در هر 23 رشته پارالمپیک نماینده داشته باشیم.


 


جبارزاده افزود: اطمینان دارم که با تلاش ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران ورزش جانبازان و معلولان در عرصه‌های آتی شاهد حضور موفق ورزشکاران استان خواهیم بود.


 


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ورزشکاران جانباز و معلول باید به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شوند، از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست با هماهنگی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، زمینه حضور این ورزشکاران در مراکز آموزشی و دانشگاهی را فراهم کند.


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است