قهرمان پارالمپیک ریو:با تقدیم مدالم به کم توانان ذهنی،روحیه مضاعف گرفتم

26 مهر 1395

محمد خالوندی که مدال طلای مسابقات انتخابی پارالمپیک 2016 ریو خود را به مدرسه استثنایی کم توانان ذهنی شهرک جهاد کرمانشاه اهدا کرده، اظهار کرد: خوشحالم که توانستم به قول خود عمل کنم و مدال طلای مسابقات جهانی قطر که حکم انتخابی رقابت های پارالمپیک ریو را داشت به دانش آموزان کم توان ذهنی اهدا کنم.


وی افزود: این مدالی که به دانش آموزان استثنایی اهدا کردم یکی از با ارزش ترین مدال هایی بود که تاکنون کسب کرده بودم چرا که برای کسب آن مدت زیادی تلاش کرده بودم و هم اکنون نیز احساس بسیار خوبی دارم.


خالوندی با بیان اینکه معلولیت و نقص عضو هیچگاه نباید مانع پیشرفت و موفقیت انسان ها شود، اضافه کرد: این مساله می تواند ابزاری برای تلاش بیشتر با هدف رسیدن به قله های افتخار و سربلندی باشد.


قهرمان پارالمپیک 2016 ریو گفت: از بین همین دانش آموزانی که در مدارس استثنایی تحصیل می کنند می توان افراد نخبه زیادی در رشته های مختلف ورزشی، هنری، فرهنگی و سایر رشته ها یافت که با پرورش آن ها، زمینه افتخارآفرینیشان را برای آینده کشور فراهم کرد.


وی بیان کرد: نمونه بارز این افراد پیمان نصیری است که اخیرا نیز در دو 1500 متر پارالمپیک 2016 ریو مدال طلا را کسب کرد.


خالوندی ابراز امیدواری کرد با حمایت مسوولان شاهد کشف استعدادهای بیشتری در بین افراد جانباز و معلول و کم توانان ذهنی باشیم.


محمد خالوندی در مسابقه های پارالمپیک 2016 ریو موفق شد با پرتابی به طول بیش از 46 متر، ضمن شکستن رکورد جهان مدال طلای این رقابت ها را نیز کسب کند.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است