کتابخانه گویا ویژه روشن‌دلان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

26 مهر 1395

مصطفی سالاری ظهر دوشنبه در نشست با جمعی از روشن‌دلان انجمن نابینایان استان بوشهر اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به روشن‌دلال و جامعه معلولان استفاده شود.


 


وی با اشاره به توانمندی بالای معلولان، خاطرنشان کرد: یکی از خواسته‌های مهم روشن‌دلان و معلولان، ایجاد اشتغال است که همه دستگاه‌ها باید در این راه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.


 


استاندار بوشهر با حمایت از مشاغل گروهی معلولین کارآفرین خاطرنشان کرد: اگر دستگاه اجرایی برای معلولین و روشندلان کارآفرین مانع‌تراشی کنند برخورد جدی را با آن دستگاه خواهیم داشت.


 


وی با اشاره به اینکه توانمندی و استعداد معلولان و روشن‌دلان بر هیچ کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: این افراد دارای استعدادهای بی‌شمار و تلاش و پیگیری بالایی هستند و در عرصه‌های مختلف این توانمندی را نشان داده‌اند.


 



سالاری با اشاره به حمایت ویژه از افرادی که کارآفرین هستند، ادامه داد: از افرادی که با کارآفرینی زمینه اشتغال معلولان و روشندلان را فراهم کنند حمایت می‌کنیم.


 


وی همچنین خواستار افزایش کیفیت کارها و تولیدات روشن‌دلان شد و افزود: ساخت معابر و ساختماهای عمومی متناسب با نیاز معلولین یکی از موارد مهمی است که باید در همه نقاط مد نظر قرار گیرد.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است