نابینایان از بیشتر امکانات محروم هستند

5 آبان 1395

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور در مجمع عمومی هیات نابینایان و کم بینایان همدان اظهار کرد: در حال حاضر ورزشکاران معلول شامل نابینایان، نقص عضو، ناشنوایان و حتی بیماران خاص کشور هم گام با سایر ورزشکاران در افتخارآفرینی برای کشورمان نقش آفرین هستند.


 


وی افزود: روزگاری بر این باور بودند که مشکل معلولیت با خود معلول است اما اکنون مشکل یک جامعه و مدیران است و همه باید کمک کنند تا این قشر خاص نیز همانند سایر افراد در اجتماع زندگی کنند.


 


مظلومی بیان کرد: اگر ورزش برای دیگران لازم است اما برای معلولان جسمی واجب است چرا که به دلیل شرایط خاص خود کم تحرک هستند و کمتر می توانند در میادین اجتماعی حاضر شوند.


 


وی با اشاره به اینکه نابینایان از خیلی امکانات محروم هستند گفت: تنها دغدغه آنان توجه است و انتظار می رود خیرین در کنار دولتمردان حمایت بیشتری از این قشر داشته باشند.


 


رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور در ادامه گفت: معلولان جسمانی حتی از سوی ائمه اطهار(ع) سفارش به کمک شده اند و باید حمایت لازم را داشته باشند.


 


مظلومی با ابراز رضایت از عملکرد هیات نابینایان و کم بینایان همدان گفت: همدان یکی از هیات های فعال و پویا در کشور محسوب می شود.


 


مظلومی با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان همدان در حمایت از ورزش نابینایان گفت: مدیرکل دستگاه ورزش همدان یکی از حامیان همیشگی حمید اسلامی دونده نابینای این استان برای رسیدن به پارالمپیک بود.


 


در این نشست روسای هیات های نابینایان و کم بینایان شهرستان های همدان دیدگاه های خود پیرامون وضعیت این رشته را مطرح کردند.


 


منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است